افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

حمله هوایی اسرائیل به قلب بیروت پس از 18 سال

  • کد خبر : 393147
حمله هوایی اسرائیل به قلب بیروت پس از 18 سال

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان ساعاتی پیش به خبرنگاران اجازه ورود به منطقه «البسطح» در مرکز بیروت را داد تا از صحنه جنایت روز گذشته صهیونیست ها گزارش دهند. رژیم صهیونیستی بعدازظهر پنجشنبه در دو مرحله به دو منطقه «النویری» و «البسطا» در مرکز بیروت حمله کرد. ارتش اسرائیل بعدازظهر […]

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان ساعاتی پیش به خبرنگاران اجازه ورود به منطقه «البسطح» در مرکز بیروت را داد تا از صحنه جنایت روز گذشته صهیونیست ها گزارش دهند.

رژیم صهیونیستی بعدازظهر پنجشنبه در دو مرحله به دو منطقه «النویری» و «البسطا» در مرکز بیروت حمله کرد.

ارتش اسرائیل بعدازظهر پنجشنبه برای اولین بار پس از جنگ 33 روزه تابستان 2006 به قلب بیروت حمله کرد و به یک مجتمع مسکونی در منطقه البسطا حمله کرد و آن را به طور کامل تخریب کرد.

صهیونیست ها در ساعات گذشته در رسانه های خود اعلام کردند که امکانات نظامی حزب الله در این ساختمان وجود دارد و همچنین این مجموعه محل ملاقات فرماندهان ارشد مقاومت اسلامی لبنان بوده است.

این جنایت صهیونیست ها منجر به شهادت دست کم 22 غیرنظامی لبنانی شد.

علاوه بر ساکنان این مجموعه، بسیاری از شهروندان آواره و جنگ زده لبنانی از جنوب، بقاع و حتی ضاحیه در این ساختمان اسکان داده شدند.

با گذشت 24 ساعت از این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی، بازماندگان زیادی همچنان در میان خرابه های این مجتمع مسکونی به دنبال عزیزان از دست رفته یا بقایای وسایل منزل خود هستند.

در این تهاجم علاوه بر ساختمان مذکور، خودروهای زیادی نیز آسیب دیدند.

بسیاری از ناظران تهاجم اخیر صهیونیست ها به مرکز بیروت را نشانه تلاش تل آویو برای آوارگی غیرنظامیان از شهر بیروت می دانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.