افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

حمله موشکی حماس به پایگاه نظامی اسرائیل/درگیری مسلحانه بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست

  • کد خبر : 114738
حمله موشکی حماس به پایگاه نظامی اسرائیل/درگیری مسلحانه بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) لحظاتی پیش پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حمله موشکی قرار دادند. تاکنون خبری از قربانیان احتمالی این حمله منتشر نشده است. از سوی دیگر، گزارش ها حاکی از آن است که زنگ خطر شلیک موشک دوباره در شهرک های سدیروت و نیرم در حومه نوار […]

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) لحظاتی پیش پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

تاکنون خبری از قربانیان احتمالی این حمله منتشر نشده است.

از سوی دیگر، گزارش ها حاکی از آن است که زنگ خطر شلیک موشک دوباره در شهرک های سدیروت و نیرم در حومه نوار غزه به صدا درآمده است.

علاوه بر این، منابع محلی فلسطینی از درگیری مسلحانه بین مبارزان مقاومت و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در ایست بازرسی جلما در شمال شرقی جنین خبر دادند.

از سوی دیگر، حمله رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی نوار غزه به شدت ادامه دارد و بر اساس گزارش الجزیره، در این حملات 16 فلسطینی شهید و بیش از 20 نفر زخمی شده اند.

با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، این احتمال وجود دارد که هر لحظه تعداد قربانیان انسانی در این منطقه از غزه افزایش یابد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را در پشت برج مسکونی عواد در رفح بمباران کردند که در جریان آن چندین نفر شهید و مجروح شدند.

از سوی دیگر این خبر از حملات وحشیانه جنگنده های متجاوز صهیونیست به خانه قبیله الکرد در رفح حکایت دارد که در نتیجه آن 7 نفر شهید و ده ها نفر زخمی شدند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی از شمال غرب غزه را با بمب های ممنوعه فسفری مورد حمله قرار دادند.

ساعاتی پیش جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه خانواده غانم در البریج و خانه ثابت در الزوایه در مرکز غزه حمله کردند که در این حمله حداقل 10 شهید و تعداد زیادی زخمی بر جای گذاشتند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در این 23 روز منجر به شهادت بیش از هشت هزار فلسطینی در غزه و مجروح شدن هزاران نفر دیگر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.