افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

حمله موشکی حزب الله به فرودگاه تل آویو/بن گورین متوقف شد

  • کد خبر : 396526
حمله موشکی حزب الله به فرودگاه تل آویو/بن گورین متوقف شد

به گزارش خبرآنلاین، آژیر هشدار در بسیاری از مناطق اشغالی از «تل آویو» در مرکز تا «نتانیا» در شمال اسقلی فلسطین به صدا درآمده است. به گزارش مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله حزب الله لبنان به مرکز سرزمین های اشغالی با استفاده از موشک های بالستیک خبر دادند. ارتش […]

به گزارش خبرآنلاین، آژیر هشدار در بسیاری از مناطق اشغالی از «تل آویو» در مرکز تا «نتانیا» در شمال اسقلی فلسطین به صدا درآمده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله حزب الله لبنان به مرکز سرزمین های اشغالی با استفاده از موشک های بالستیک خبر دادند. ارتش اسرائیل نیز حمله موشکی به تل آویو از طرف لبنان را تایید کرد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی موسوم به «ال ال» قصد فرود در فرودگاه بن گوریون را داشت که به دلیل حمله موشکی حزب الله لبنان مجبور به ادامه پرواز شد. به دریای مرده

اسرائیل هیوم همچنین گزارش داد که صدای انفجار در مرکز سرزمین های اشغالی شنیده شد و ده ها موشک به سمت آن مناطق شلیک شد. این منبع صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که در پی حمله موشکی گسترده حزب الله، فعالیت های فرودگاهی در سرزمین های اشغالی به حالت تعلیق درآمد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که به دلیل گستردگی این حمله موشکی، حداقل دو میلیون نفر از شهرک های صهیونیست نشین مجبور به ماندن در پناهگاه ها شده اند. وی اعلام کرد که در دقایق اخیر در 200 نقطه از سرزمین های اشغالی زنگ خطر به صدا درآمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که موشکی به منطقه اشغالی «هولون» اصابت کرده و نیروهای امدادی رژیم صهیونیستی در حال حرکت به سمت محل اصابت موشک هستند.

زنگ هشدار در هرتزلیا به صدا در می آید.

منابع خبری از ترسی که حملات موشکی حزب الله در زندگی صهیونیست ها ایجاد کرده است، خبر دادند. شبکه 14 رژیم صهیونیستی در گذرشی اعلام کرد که پس از شلیک 3 فروند موشک زمین به زمین از طرف لبنانی، آژیرهای هشدار در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که پس از به صدا درآمدن زنگ خطر در سرتاسر سرزمین های اشغالی، میلیون ها صهیونیست به سوی پناهگاه ها دویدند. همچنین رسانه ها گزارش دادند که پس از این حمله موشکی، تردد در تل آویو متوقف شده است. تصاویر منتشر شده از اراضی اشغالی نشان دهنده ترس صهیونیست ها پس از حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی است.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی دفنا لیال با اشاره به سخنان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره مبارزه با موشک های حزب الله نوشت: سخنگوی ارتش می گوید تلاش هایی برای سرنگونی موشک ها انجام شده اما خیر خیر. از کلمه “حذف فوری” استفاده کنید.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.