افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

حمله موشکی حزب الله به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 338243
حمله موشکی حزب الله به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا به گزارش رسانه های لبنانی، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که پایگاه نظامی رویسط العالم در ارتفاعات اشغالی کفر شعبه در جنوب این کشور را مورد حمله موشکی قرار داده و اهداف تعیین شده را مستقیما مورد اصابت قرار داده است. . حزب الله همچنین مدعی شد […]

به گزارش ایرنا به گزارش رسانه های لبنانی، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که پایگاه نظامی رویسط العالم در ارتفاعات اشغالی کفر شعبه در جنوب این کشور را مورد حمله موشکی قرار داده و اهداف تعیین شده را مستقیما مورد اصابت قرار داده است. .

حزب الله همچنین مدعی شد که جنگنده هایش به پایگاه «خربا معار»، مقر گردان توپخانه تیپ غربی ارتش اسرائیل حمله موشکی کرده اند.

رسانه های صهیونیستی نیز اعتراف کردند که یک موشک بدون به صدا درآمدن زنگ خطر به سواحل عسقلان اصابت کرده است.

رسانه اسرائیلی والا ساعاتی پیش اعلام کرد که از آغاز درگیری ها با حزب الله، 43 اسرائیلی از جمله 24 شهرک نشین و 19 سرباز و یک کارگر خارجی کشته شده اند.

والا همچنین خاطرنشان کرد که از آغاز رویارویی با حزب الله در 8 اکتبر 2023، 271 صهیونیست از جمله 141 نظامی اسرائیلی زخمی شده اند.

به گزارش این پایگاه خبری صهیونیستی، در این مدت 180 هزار هکتار از اراضی شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی در آتش سوخته است.

والا افزود: تاکنون حدود 4400 درخواست برای دریافت غرامت خسارت وارده به واحدهای تولیدی در شهرهای شمالی سرزمین‌های فلسطینی اشغالی در مجاورت لبنان به مقامات رژیم صهیونیستی ارائه شده است.

این پایگاه خبری صهیونیستی خسارت وارده به بخش گردشگری این رژیم در نتیجه رویارویی با حزب الله لبنان را بیش از 1000 میلیون و 150 هزار مثقال (حدود 270 میلیون دلار) اعلام کرد و افزود: زیان مستقیم آن یک میلیارد و 600 است. هزار مثقال تخمین زده می شود.

در همین راستا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که رویارویی مستمر با مقاومت در مرز با لبنان در 10 ماه گذشته باعث آتش سوزی گسترده در 790 نقطه در الجلیل و جولان اشغالی شده است.

این شبکه تلویزیونی متعلق به رژیم اسرائیل می افزاید: پس از شلیک حداقل 6500 راکت و موشک از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی فلسطین، آتش سوزی های گسترده در این مناطق 189 کیلومتر مربع از زمین را ویران کرده است.

اطلاع رسانی کند آیرینحزب الله در ماه های اخیر در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان در این منطقه، به مواضع نظامی این رژیم در شمال سرزمین های اشغالی حمله کرده است. موضوعی که باعث ترس صهیونیست های ساکن در این مناطق شده است.

تاکنون ده ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت شهرک های نزدیک مرزهای لبنان را رها کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.