افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

حمله موشکی به پایگاه لجستیکی رژیم صهیونیستی/ انهدام مرکاوا در جنوب لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408461
حمله موشکی به پایگاه لجستیکی رژیم صهیونیستی/ انهدام مرکاوا در جنوب لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان با انجام 12 عملیات، مراکز تجمع نیروهای اشغالگر و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را با سلاح های مختلف منهدم کرد. . در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان با انجام 12 عملیات، مراکز تجمع نیروهای اشغالگر و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را با سلاح های مختلف منهدم کرد. .

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین و مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن در نوار غزه، برای دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدین. مقاومت اسلامی ساعت 10:30 صبح امروز پنجشنبه پایگاه نظامی صنعتی «زوفولون» ارتش اشغالگر در شمال شهر حیفا را بمباران کرد.

ساعت 11:00 رزمندگان حزب الله با یک حمله موشکی شدید به شهر اشغالی صفد حمله کردند.

در راستای عملیات خیبر و با ندای لبیک یا نصرالله، مقاومت اسلامی لبنان ساعت 10 صبح امروز شهر «نهاریه» را بمباران کرد.

ساعت 12:00 امروز رزمندگان حزب الله در شهر «عیتا الشعب» از فاصله صفر و با انواع سلاح گرم و راکت با سلاح های کافی به یک تانک مرکاوا حمله کردند و آن را منهدم و منهدم کردند. آتش گرفت و باعث کشته یا زخمی شدن سرنشینان آن شد و درگیری تا زمان صدور بیانیه ادامه داشت.

ساعت 12:15 ظهر امروز، حزب الله به پایگاه «سنت جین» ارتش اشغالگر که پایگاه لجستیکی فرماندهی منطقه شمالی سرزمین های اشغالی بین شهرهای نهاریا و عکا است، حمله کرد.

رزمندگان مقاومت ساعت 12 ظهر با حملات سنگین راکتی و توپخانه ای به مرکز تجمع نظامی رژیم صهیونیستی در شرق شهر «ایتورون» حمله کردند.

در ساعت 12:15 مرکز تجمع نیروهای اشغالگر هنگام تلاش برای پیشروی در مثلث «العدیسه – رب الثلاذین – الطیبه» مورد هجوم سلاح گرم و موشکی حزب الله قرار گرفت و اشغالگران مجبور به عقب نشینی شدند .

این حملات در حالی رخ داد که مجاهدان حزب الله ساعت 15 بامداد پنجشنبه با حمله سنگین موشکی به مرکز تجمع نیروهای اشغالگر در شهرک صهیونیستی «المناره» حمله کردند.

ساعت 2:30 بامداد امروز شهر صهیونیستی «کریات شمونه» و ساعت 5:30 مرکز تجمع نیروهای اشغالگر در شهر «مسکف عام» هدف حمله موشکی گسترده رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

حزب الله همچنین اعلام کرد ساعت 19 دیروز چهارشنبه به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه «الملکیه» حمله کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.