افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

حمله مقاومت اسلامی عراق به فرودگاه حیفا – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 223336
حمله مقاومت اسلامی عراق به فرودگاه حیفا – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق از حمله به اهدافی در داخل مرزهای رژیم صهیونیستی خبر داد. به این معنا مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده است که نیروگاه فرودگاه هیفا رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داده است. این اولین بار نیست که مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق از حمله به اهدافی در داخل مرزهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

به این معنا مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده است که نیروگاه فرودگاه هیفا رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داده است.

این اولین بار نیست که مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در داخل مرزهای رژیم صهیونیستی حمله می کند.

مقاومت اسلامی عراق چند روز پیش با صدور بیانیه ای از حمله جدید به سرزمین های اشغالی و انهدام انبار مواد شیمیایی در بندر خبر داد. هیفا واقع در سرزمین های اشغالی، مورد حمله قرار گرفته است.

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، این حمله با استفاده از پهپاد انجام شده است. همچنین در این بیانیه آمده است: بر ادامه حمله به مواضع دشمن در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتار و جنایات اشغالگران تاکید می کنیم.

چندی پیش مقاومت اسلامی عراق به این بندر حمله کرد. اشدود در جنوب رژیم صهیونیستی اعلام و اعلام کرد که بندر اشدود در سرزمین های اشغالی، هدف حملات. وزوز این گروه بالاست.

حملات مقاومت اسلامی عراق علیه اهداف رژیم صهیونیستی یا آمریکا در پاسخ به ادامه جنگ غزه و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی انجام می شود.

زودتر «شورشی الجبورینماینده پارلمان عراق تاکید کرد: مقاومت اسلامی در عراق برخاسته از تمایل و مخالفت مردم این کشور با حضور متجاوزان آمریکایی است. وی افزود: آمریکایی ها نمی توانند مستقیما با مقاومت اسلامی عراق درگیر شوند. حملات نیروهای مقاومت به پایگاه های آمریکا در دوره گذشته به عنوان ضد حمله به طرح های توسعه مطالبه گر واشنگتن است

الجبوری وی تصریح کرد: حملات نیروهای مقاومت، آمریکا را در موضوع خروج نیروهای رزمی از عراق پای میز مذاکره آورد. وی اظهار داشت: اینکه شاهد اتهامی ندارد گرفتن برخی از گرایش های سیاسی در داخل پارلمان عراق مخالف حضور اشغالگران آمریکایی در این کشور است، به این معنا که گرایش های مذکور با حضور آمریکایی ها و اشغال کشور مخالف است. تائیدیه انجام می دهند.

وی گفت: این در حالی است که سایر جریانات سیاسی در کنار ملت عراق از مقاومت اسلامی این کشور حمایت کردند و این موضوع تمامی نقشه های نفوذ و دخالت آمریکایی ها در امور مختلف کشور را ناکام گذاشت.

همچنین او گفت البدری» تحلیلگر مسائل امنیتی عراق در اظهارات خود درباره مقاومت عراق اعلام کرده است که نیروهای مقاومت اسلامی در این کشور ابزارهای مختلفی برای توقف جنایات متجاوزان آمریکایی علیه ملت عراق و شخصیت های برجسته این کشور در اختیار دارند.

وی افزود: آمریکا به خوبی می‌داند که از دست دادن عراق به معنای پایان دادن به منافع این کشور و از دست دادن بسیاری از پروژه‌های واشنگتن است که تلاش کرده در منطقه انجام دهد.

پیش از این «حسین حبیب» نماینده ائتلاف هماهنگی چارچوب عراق تاکید کرده بود که حضور نیروهای خارجی در این کشور ضروری نیست زیرا نیروهای عراقی توانایی بالایی برای مقابله با تهدیدات مختلف دارند.

وی افزود: کیفیت عملکرد نیروهای عراقی و پیشرفت فعالیت های امنیتی آنها که باعث کاهش عملیات تروریستی در کشور و تقویت ثبات عراق شده است، بر همگان آشکار است.

حبیب از نیروهای ملی عراق خواست به دلیل تجاوزات پی در پی نیروهای خارجی به ویژه آمریکا از این کشور سرعت بخشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.