افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

حمله مسلحانه و مرگبار 2 سارق به 4 جوان بلوچ قبل از رفتن به عروسی + جزئیات

  • کد خبر : 368950
حمله مسلحانه و مرگبار 2 سارق به 4 جوان بلوچ قبل از رفتن به عروسی + جزئیات

به گزارش رکنا، محمد گل گمشادزهی یکی از چهار نفری است که در این حادثه جان باختند حمله مسلحانه سارق شد و به ضرب گلوله کشته شد. سه نفر دیگر به نام های ابوطالب یکی از خارجی ها به نام های مسعود ارباب و علی حسین زهی به دلیل اصابت گلوله در بیمارستان های سراوان […]

به گزارش رکنا، محمد گل گمشادزهی یکی از چهار نفری است که در این حادثه جان باختند حمله مسلحانه سارق شد و به ضرب گلوله کشته شد. سه نفر دیگر به نام های ابوطالب یکی از خارجی ها به نام های مسعود ارباب و علی حسین زهی به دلیل اصابت گلوله در بیمارستان های سراوان و مشهد بستری هستند.

دانیال ارباب برادر مسعود به همراه او به بیمارستان مادر مشهد رفته است تا پس از انجام عمل جراحی و بهبودی به استان خود بازگردند.

ارباب در توضیح این حمله مسلحانه می گوید: ساعت 20:00 خانواده برای مراسم عروسی حرکت کردند و این چهار نفر در خانه عمویشان با هم صحبت می کردند.

در همین حین یک موتورسوار با دو سرنشین و یک سلاح گرم از بالای دیوار به داخل پاسیو منزل پرید. در همین لحظه درب ورودی باز شد و سارقان در حالی که صورت خود را با یک تکه پارچه پوشانده بودند، به راحتی وارد اتاق شدند. پارچه

سارقان پس از ورود از 4 نفر خواستند هر چه دارند به یکباره به آنها بدهند. درگیر شد و یکی از سارقان که سلاح گرم به همراه داشت به سمت چهار جوان 22 تا 25 ساله تیراندازی کرد.

یکی از گلوله ها به شکم محمد گل، گلوله دیگر به پای راست حسین زهی، دو گلوله به دست چپ و راست ابوطالب و یک گلوله به آرنج راست برادرم مسعود اصابت کرد.

سارقان نتوانستند چیزی از خانه سرقت کنند و متواری شدند. محمد گل به اورژانس سراوان منتقل شد و دو بار احیا شد. وی به دلیل شدت جراحات وارده به اتاق عمل منتقل شد اما زنده نماند و جان باخت.

علی و ابوطالب نیز در بیمارستان سراوان بستری هستند.

وی درباره وضعیت برادرش مسعود ادامه می دهد: «براثر اصابت گلوله، مچ دست برادرم شکسته و استخوان بازویش شکسته است.

چون امکانات کافی در بیمارستان سراوان وجود نداشت، به مشهد آمدیم و دست برادرم را عمل کردند و تیم پزشکی یک استخوان مصنوعی، دو پلاک و 11 پیچ روی زخم گذاشتند.

به گفته پزشکان حال برادرم خوب است و اگر مشکلی پیش نیاید بعدازظهر چهارشنبه مرخص می شود. طبق آنچه به من گفتند پس از برداشتن نقاب از سارقان هیچ کدام را نشناختند و غریبه بودند.

البته از زمانی که رئیس وجدان منطقه به شهادت رسیده است متاسفانه محله جوبلوچیان دیگر رنگ آرامش به خود ندیده است و تقریبا هر شب شاهد سرقت در منطقه و افزایش سرقت هستیم و امنیت نداریم. “

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.