افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

حمله مجدد حزب الله به پایگاه دادو با 40 موشک – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 374487
حمله مجدد حزب الله به پایگاه دادو با 40 موشک – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از 2 حمله جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. دپارتمان اطلاع رسانی جنگ حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه شنبه 24 شهریور برای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و حمایت از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از 2 حمله جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

دپارتمان اطلاع رسانی جنگ حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه شنبه 24 شهریور برای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و ملت آن 2024 برای دومین بار پایه دادو ۴۰ موشک را هدف گرفتند.

در بیانیه دیگری از حزب الله لبنان نیز آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی برای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در روز سه شنبه 24 شهریور 2024 ستاد واحد ماموریت ها دریایی ویژهالشایعت 13» در پایه عقیمی آنها توسط چندین پهپاد انتحاری مورد حمله قرار گرفتند.

در ذیل این بیانیه آمده است: در این حمله وزوز مواضع افسران و سربازان این پایگاه مورد حمله قرار گرفت هواپیماهای بدون سرنشین آنها دقیقاً به اهداف خود رسیدند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از کاوشگر زنگ هشدار در مناطقالکرمل، «بیت خان» “آتلیت“و”عروس سیب زمینی شیرینگزارش دادند.

به گفته این رسانه ها طی 5 سال اخیر این اولین بار است که آژیر هشدار در مناطق اشغالی به صدا درآمده است.عقیمی“و”عروس سیب زمینی شیرینزنگ زده است.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از ورود 3 پهپاد مقاومت به پایگاه دریایی خبر دادند.عقیمی» در جنوب هیفا آنها اعلام کردند که این بزرگترین پیروزی است. هواپیماهای بدون سرنشین حزب الله از ابتدای جنگ به این هدف دست یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.