افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

حمله قصاب به مسئول دامپزشکی مهریز/ 130 کیلوگرم گوشت گندیده در مغازه بود.

  • کد خبر : 368307
حمله قصاب به مسئول دامپزشکی مهریز/ 130 کیلوگرم گوشت گندیده در مغازه بود.

به گزارش رکنا، محمد محسن محمدی رئیس دامپزشکی شهرستان مهریز گفت: در بازرسی روزانه از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، بازرسان این اداره کل یک واحد فروش گوشت قرمز را کشف کردند که در وضعیت نامناسب بهداشتی قرار داشت و در حال عرضه بود. گوشت گندیده به مشتریان و افزود: بازرسان دامپزشکی از انجام […]

به گزارش رکنا، محمد محسن محمدی رئیس دامپزشکی شهرستان مهریز گفت: در بازرسی روزانه از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، بازرسان این اداره کل یک واحد فروش گوشت قرمز را کشف کردند که در وضعیت نامناسب بهداشتی قرار داشت و در حال عرضه بود. گوشت گندیده به مشتریان

و افزود: بازرسان دامپزشکی از انجام کار وی جلوگیری کردند و قصاب با حمله به یکی از بازرسان کشیک، وی را مورد ضرب و شتم قرار داد و با خودروی خود از محل متواری شد.

محمدی بیان کرد: محل قصاب متخلف به دلیل عرضه گوشت فاسد به شهروندان با دستور مقام محترم قضایی شهرستان مهریز پلمپ و قصاب تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

رئیس دامپزشکی شهرستان مهریز ادامه داد: در این بازرسی 130 کیلوگرم گوشت فاسد که برای مصرف انسان مناسب نبود معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

محمدی تاکید کرد: تامین امنیت غذایی شهروندان خط قرمز دامپزشکی است و با افرادی که قصد به خطر انداختن این امنیت و سلامت شهروندان را دارند به شدت برخورد می شود و از ادامه فعالیت جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: هرگونه تعرض به مقامات دولتی در انجام وظیفه، اخلال در نظم و امنیت جامعه محسوب می شود و نمی توان به سادگی از کنار قانون گذشت.

محمدی خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد با سامانه فوریت های دامپزشکی با شماره 1512 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.