افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

حمله ظریف به اسرائیل جهان باید صلح طلبی ایران را بشناسد

  • کد خبر : 411303
حمله ظریف به اسرائیل جهان باید صلح طلبی ایران را بشناسد

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره شهادت چند تن از نیروهای ارتش در اقدام رژیم صهیونیستی علیه کشورمان که بامداد دیروز انجام شد، نوشت: اینجانب شهادت دلاورمردان ارتش دفاعی را که مدعیان صهیونیست را به جای خود نشاندند تسلیت می گویم و برای خانواده هایشان صبر […]

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره شهادت چند تن از نیروهای ارتش در اقدام رژیم صهیونیستی علیه کشورمان که بامداد دیروز انجام شد، نوشت:

اینجانب شهادت دلاورمردان ارتش دفاعی را که مدعیان صهیونیست را به جای خود نشاندند تسلیت می گویم و برای خانواده هایشان صبر و سربلندی آرزومندم و روحشان شاد و یادشان جاودانه باد.

امروز به برکت خودباوری، شجاعت و هوشمندی امام راحل و رهبر فرزانه و شجاعت، توانایی و فداکاری نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، مردم دلاور ما ثابت کرده اند که ایشان می تواند شکست دهد. متجاوزان شورشی – از صدام تا رژیم صهیونیستی – با وجود حمایت های تسلیحاتی، سیاسی و تبلیغاتی، همه ظالمان قدرتمند جهانی باید توبه کنند و از هیچ قدرتی در دفاع مشروع از این سرزمین خدا نترسند. تاریخ ایران به ما می آموزد که باید به این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی احترام بگذاریم.

پس از حدود 150 سال تحقیر و از دست دادن سرزمین های بسیاری در شمال، شرق و جنوب ایران عزیز و اشغال کشور و نسل کشی ایرانیان بی خانمان در دو جنگ جهانی و بیش از سه دهه وابستگی به خارج، امروز ایران ما می تواند با افتخار با هر قدرتی مقابله کند، همه حمایت ها باقی بماند تا برای اولین بار پس از بیش از 200 سال، در طول 45 سال سخت اما پرافتخار، حتی یک ذره از خاک مقدس ایران از دست نرود.

امروز دولت و ملت ایران با اطمینان از توانایی خود در رفع تهدیدات اشرار، با نگرش به روز و فرصت گرا، در مسیر توسعه ملی و منطقه ای و اقتصادی، علمی، اجتماعی و سیاسی، پیشرفتی را به ایران داده اند. موقعیت عالی و با وقار برای تضمین رفاه مردم، امنیت منطقه ای، بازارها و کریدورهای جهانی و پیشرفت علم و فناوری.

جهان باید با کنار گذاشتن پارادایم خطرناک گذشته و محکوم کردن تجاوزات اخیر اسرائیل و همراهی با ایران در پایان دادن به آپارتاید، نسل کشی و جنایات در فلسطین، غزه و لبنان، این خودباوری شجاعانه و عزم صلح طلبانه ایران و این فرصت بی نظیر را بشناسد. از دستش نده.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.