افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

حمله طوفان الاقصی تمام ادعاهای اسرائیل را در هم شکست – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 110727
حمله طوفان الاقصی تمام ادعاهای اسرائیل را در هم شکست – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر سید حبیب الله حسینی بعدازظهر سه شنبه در مراسم قیام هنر حماسه اظهار داشت: امروز اکثر رسانه های جهان تحت کنترل رژیم صهیونیستی هستند. او اشاره کرد که آنچه در بیمارستان است باپتیست حادثه جدیدی در غزه رخ داد آه تو اینطور نبود، افزود: در میدان صبور باش و چاتیلا در […]

به گزارش خبرنگار مهر سید حبیب الله حسینی بعدازظهر سه شنبه در مراسم قیام هنر حماسه اظهار داشت: امروز اکثر رسانه های جهان تحت کنترل رژیم صهیونیستی هستند.

او اشاره کرد که آنچه در بیمارستان است باپتیست حادثه جدیدی در غزه رخ داد آه تو اینطور نبود، افزود: در میدان صبور باش و چاتیلا در جنوب لبنان در عرض یک ساعت 5000 زن و کودک فلسطینی به شهادت رسیدند و در این سالها هیچ مستندی در این باره ساخته نشد.

این استاد دانشگاه گفت: تعطیلی سفارت اسرائیل و تبدیل آن به سفارت فلسطین از اقدامات امام خمینی (ره) بود و ایشان پس از پیروزی انقلاب روز قدس را برپا کردند.

وی خاطرنشان کرد که ما از قتل زنان و کودکان بسیار ناراحت هستیم و این برای ما دردناک است. و وی گفت: باید بدانیم که امروز فلسطین و حماس در اوج قدرت هستند و اگر اسرائیل حمله زمینی انجام دهد اوج اقتدار حماس را خواهد دید.

حسینی تصریح کرد: 50 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل در 6 روز در جنگ با اعراب پیروز شد که در آن فقط 100 نفر کشته شدند، اما امروز در مقابل یک جبهه حماس، 1500 نفر را کشتند. برای آنها مسئله ای است، آنها بسیار آسیب می بینند. و است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در سال 1947 توسط انگلیسی ها تأسیس شد و تنها 5 درصد از زمین های فلسطین خریداری شد، گفت: در روز اول. استقرار اسرائیل 77 درصد از خاک فلسطین را اشغال کرده و اکنون این رقم به 95 درصد رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه سه موضوع عمده باعث وقوع طوفان الاقصی شد، تصریح کرد: صهیونیست ها قصد داشتند مسجد الاقصی را تخریب کنند و معبد سلمیان را به جای آن بسازند، آنها معتقد بودند که نسل جوان فلسطین مانند نسل اول مبارز نیستند. . و مدعی شدند که در تمام دنیا اشراف دارند و قوی ترین سازمان جاسوسی دنیا را دارند اما حمله طوفانی به الاقصی همه این ادعاها را از بین برد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم به یاری مظلوم و مقابله با ظالم بشتابیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.