افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

حمله شدید سرمربی پرسپولیس به استقلال و سپاهان; 700 میلیارد هزینه شد و به سقف رسید؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 112179
حمله شدید سرمربی پرسپولیس به استقلال و سپاهان;  700 میلیارد هزینه شد و به سقف رسید؟  – پرسپولیس نیوز

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس با انتشار یادداشتی خطاب به چند تیم مدعی اتهامات جدی را مطرح کرد. موضوع رعایت قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در محافل رسمی و هواداران بحث برانگیز است و حالا پس از کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، باشگاه استقلال خود را زیر اتهام رقبای خود می بیند. […]

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس با انتشار یادداشتی خطاب به چند تیم مدعی اتهامات جدی را مطرح کرد.

موضوع رعایت قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در محافل رسمی و هواداران بحث برانگیز است و حالا پس از کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، باشگاه استقلال خود را زیر اتهام رقبای خود می بیند.

در همین حال علیرضا اشرف، مسئول مطبوعاتی تیم پرسپولیس یادداشتی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

دو ماه از شروع لیگ می گذرد، اما همچنان شاهد دور زدن قانون سقف قراردادی توسط چند تیم به مضحک ترین شکل ممکن هستیم. چرا قانونی تصویب شد که ناشناخته بود در حالی که هیچ ضمانت اجرایی یا قابل کنترلی ندارد؟
همه چیز برای هواداران فوتبال روشن است اما این سوالات بی پاسخ مانده است:

* دو باشگاهی که طبق مستندات و اظهارات مدیرانشان در فصل گذشته 490 میلیارد و 700 میلیارد برای بازیکنان و مربیان خود هزینه کردند، امسال دقیقاً چگونه حداکثر سقف را رعایت کردند؟

* باشگاهی که باید قرارداد چند بازیکن را اصلاح می کرد، چگونه کارت دو بازیکن جدیدش را گرفت؟ آیا فدراسیون یا رسانه ها دیدند چند نفر قراردادشان را بررسی کرده اند؟

*عضو محترم هیئت مدیره که تخلفات یک باشگاه را به درستی افشا کردند چرا پس از اظهارات و تهدید مدیرعامل این باشگاه سکوت کردند؟ چرا پس از آن بیانیه، تمام خواسته های آن باشگاه به طور کامل برآورده شده است؟ آیا فدراسیون باید از یک باشگاه بترسد؟

*مگر قرار نیست همه به قانون جدید احترام بگذارند؟ پرسپولیس که قراردادهایش مثل فصل قبل شفاف است چه فرقی با باشگاهی دارد که برای گرفتن کارت بازیکن جدیدش هر هفته یک نمایش مفرح از تخفیف قرارداد چند بازیکن راه می اندازد؟ مگر می شود قراردادها را عوض کنند و بگذارند سازمان لیگ هر کاری می خواهد انجام دهد؟ مهد کودک؟؟؟

* فقط یک بازیکن از پرسپولیس به دلیل مالیات کسر شود. ناعادلانه کدام بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ هستند که خودشان مالیات بدهند؟ شک نکنید حتی یک نفر هم پیدا نمی شود. مهم ترین نکته اینجاست که به راحتی می توانستند بگویند قرارداد گلسیانی را اصلاح کنید و او را پس بدهید! نه آن یک امتیاز کسر و نه آن جریمه ده میلیاردی! به کنار، این ده میلیارد واقعا از کجا آمده است؟

* آقایان کمیته انضباطی شما باید مجری عدالت باشید! باشگاهی که یکی از اعضای هیئت مدیره اش به صراحت می گفت اگر 40 میلیارد پول داشتیم ده درصد قراردادهای این فصل را می دادیم؟

* آقایان هیئت رئیسه فدراسیون! آیا ادعا نکردید که این قانون برای برابری باشگاه ها وضع شده است؟ بدین ترتیب؟ به نظر شما الان عدالت اجرا شده است؟ آیا پرسپولیس نمی تواند یک مهاجم گران قیمت بخرد و بعد رسما اعلام کند که قراردادها را کم کرده است؟ چرا به قانون احترام گذاشتی؟

بدون ترس و آسایش یکبار برای همیشه با این باشگاه ها برخورد کنید وگرنه هر تیمی در لیگ حق اعتراض و شکایت از این دو باشگاه را دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.