افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

حمله سگ وحشی به 2 خواهر دوقلو + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 262567
حمله سگ وحشی به 2 خواهر دوقلو + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، عسل کوچولو قصد داشت تولد چهار سالگی خود را جشن بگیرد که سگ هار به آرزویش حمله کرد. حمله سگ حر به عسل در 21 آوریل زمانی رخ داد که پدر با عسل و خواهر دوقلویش غزل در سفر بودند. میلاد ابیلی نژاد پدر این دوقلوها می گوید روز حادثه غزال در […]

به گزارش رکنا، عسل کوچولو قصد داشت تولد چهار سالگی خود را جشن بگیرد که سگ هار به آرزویش حمله کرد. حمله سگ حر به عسل در 21 آوریل زمانی رخ داد که پدر با عسل و خواهر دوقلویش غزل در سفر بودند.

میلاد ابیلی نژاد پدر این دوقلوها می گوید روز حادثه غزال در آغوشش بود و عسل به دنبال آنها می آمد که ناگهان قلاده سگ بدون اینکه صدایی دربیاورد به عسل حمله کرد و صورتش را گاز گرفت: «بعد از حمله. دخترانم را در آغوش گرفتم که سگ دوباره حمله کرد و غزال افتاد که سگ از ساق شلوارش گرفت تا او را بردارد اما او نمی توانست هر کدام را پایین بیاورم، دیگری را می برد.

وقتی عسل را گذاشتم سگ گردنبند عسلی را بین دندان هایش گرفت و به رودخانه کشید. من با هر چیزی که می توانستم سگ را زدم تا عسل را آزاد کند. عسل را در حالی به بیمارستان امام حسین نکا رساندیم که صورتش به شدت آسیب دیده بود. آنجا یک ویال به صورت و دو ویال به دستش تزریق کردند و گفتند او را به بیمارستان شیخ زارع ببریم.

پیش شیخ زارع رفتیم و عسل را بعد از بخیه های صورت و چند روز بستری شدن در بیمارستان به خانه آوردیم. بچه 14 روز طبیعی بود اما بعد از این مدت عسل 39 درجه تب کرد. به دکتر رفتیم و سرم و ویال به او تزریق کردند و به حالت عادی برگشت. بعد از مدتی دیدیم که عسل از آب می ترسد و انعکاس سایه اش روی دیوار، مردمک های چشمش بالا رفته و هنگام راه رفتن بی حس و کج می شود. با وجود این علائم، ما هنوز فکر نمی کردیم که هاری باشد.

پدر عسل را به بیمارستان بوعلی ساری برد و ویال دیگری به شکل عسل به او تزریق کردند. پس از انجام آزمایش، پزشک از ابتلای عسل کوچولو به هاری و پیشرفت بیماری خبر داد و گفت: عسل حدود 12 روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بود و در نهایت روز پنجشنبه هفته گذشته زنده نماند و متاسفانه دخترم جان سالم به در برد. جان باخت “سگ های ولگرد زیادی در اطراف شهر ما پرسه می زنند.”

وضعیت روحی خواهر دوقلو.

به گفته پدر، سگ غزال را گاز نگرفت، اما به او واکسن هم تزریق کردند: «غزال از نظر روحی بسیار ترسیده و حاضر نیست روی زمین بایستد، این سگ سگ باغی بود و چند روز بعد، صاحب باغ گفت سگش به بیماری هاری مبتلا شده و تحت درمان است و به دلیل مرگ دخترم از باغ فرار کرده است، می ترسد به خانواده ما نزدیک شود. به گفته برخی از اهالی این شهرک، برخی از آنها برای پیگیری موضوع به شورای شهر کمیسان مراجعه کردند اما پاسخ آنها این بود که محیط زیست اجازه جمع آوری و معدوم سازی سگ های ولگرد و هار را نمی دهد که باعث مرگ افراد بالغ شده است. . و کودکان در معرض خطر حمله سگ ها هستند.

انتقال سگ ها به نکا

حسن علیمکه دهیار روستای کمیشان نیز درباره این حادثه می گوید: خانه های بهداشت روستا به دلیل واکسن هاری نیاز به زنجیر سرد دارد، فاقد امکانات لازم برای نگهداری است و در آن حالت بیمار را برای درمان به مرکز هاری شهرستان می فرستیم. با این حادثه دردناک زنگ خطر به گوش مسئولان رسید که باید به فکر وضعیت سگ ها باشند. البته تدابیری اندیشیده شده است، اما نه برای جمع آوری تمام سگ های ولگرد. بیشتر سگ ها سگ های باغ هستند و شب ها برای جستجوی غذا بیرون می روند. گاهی یک دستگاه شرقی از استانی دیگر 200 هزار و 300 قلاده سگ ولگرد را در شهر ما رها می کند و حوادث ناگواری را برای ساکنان به وجود می آورد.

لیلا حسین زاده – گروه حوادث

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.