افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

حمله ساختگی به ایران تلاش اسرائیل برای نجات جنگ در لبنان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411016
حمله ساختگی به ایران تلاش اسرائیل برای نجات جنگ در لبنان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: همزمان با حمله دروغین و دیدنی رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف تهران، خوزستان و ایلام که به دلیل رصد پدافند هوایی ارتش ایران با شکست مواجه شد، رسانه های عبری تاکید کردند; زمان آن فرا رسیده است که محافل سیاسی طرحی برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه و […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: همزمان با حمله دروغین و دیدنی رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف تهران، خوزستان و ایلام که به دلیل رصد پدافند هوایی ارتش ایران با شکست مواجه شد، رسانه های عبری تاکید کردند; زمان آن فرا رسیده است که محافل سیاسی طرحی برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه و مناطق شمالی (جنوب لبنان) ارائه کنند. پس از ضربات سنگین وارده به نیروهای صهیونیستی در جنوب لبنان، مقامات رژیم صهیونیستی از پایان تجاوز زمینی خود به این منطقه طی یکی دو هفته دیگر خبر دادند. به گفته محافل صهیونیستی، حمله اسرائیل به ایران هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشته است.

در همین راستا خبرگزاری مهر با دکتر عبدالرئوف شیب، دبیرکل جنبش بحرین آزاد گفت و گو کرد.

عبدالرئوف شیب، دبیرکل نهضت آزاد بحرین، اگرچه حمله رژیم صهیونیستی به ایران را نمایشی و مضحک خواند، اما تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای توقف نیاز به فعالیت های نمایشی مانند حمله نافرجام به ایران دارد. آتش و راه خروج. جنگ در لبنان

دکتر عبدالروف شیب دبیرکل جنبش خالس در بحرین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران گفت: اسرائیل با این حمله تظاهراتی به نتیجه مطلوب نرسید. حضرت امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی پیش از این به محور شرارت به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به حمله به ایران هشدار داده بودند، اما چون معنای رهبر انقلاب را نمی فهمند دست به عملیات احمقانه زدند. انقلاب اسلامی. هشدار انقلاب

وی ادامه داد: همانطور که در روایات داریم، دشمنان اسلام احمق هستند، این تهاجم در اصل یک حمله تصنعی برای آرام کردن و ساکت کردن ساکنان سرزمین های اشغالی بود که با هجمه رسانه ای حمایت شد.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران به این تجاوز، پاسخی تند خواهد بود، تصریح کرد: همه کشورهایی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به اسرائیل اجازه داده اند حملات خود را از خاک یا آسمان خود انجام دهد، در این جنایت شریک هستند و باید به سزای این تجاوز برسند.

دبیرکل جنبش آزاد بحرین گفت: رژیم صهیونیستی این حمله را با توسل به زور علیه ملت ها و کشورهای همسایه ایران انجام داد و مطمئن هستیم که هدف رژیم صهیونیستی از این حملات پایان دادن به جنگ در لبنان است. . رژیم صهیونیستی پس از ناکامی های خود در لبنان به دنبال کسب اعتبار است، از این رو با حمله به ایران از یک سو و ترور برخی از رهبران و فرماندهان مقاومت، به دنبال پیروزی کاذبی برای خود است تا به سوی توقف آتش با لبنان پیش رود باید جلو رفت

شایب با اشاره به طرح صهیونیست ها برای مبارزه با محور مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی از آنجایی که نمی تواند در یک جبهه با محور مقاومت بجنگد، سعی می کند به صورت جداگانه با بخش هایی از محور مقاومت از جمله عراق بجنگد. ، لبنان، غزه، سوریه، یمن و ایران کند می شوند.

وی با بیان اینکه وحدت جبهه مقاومت برای حمله به نقاط حساس رژیم صهیونیستی ضروری است، ادامه داد: در پاسخ به وحشی گری رژیم صهیونیستی، لازم است ملت ها و گروه های مقاومت حمله گسترده ای انجام دهند. در مقابل مناطق حساس و حیاتی اسرائیل، در واقع حمله یکپارچه گروه های مقاومت حماس، جهاد اسلامی، حزب الله و مقاومت ایران، یمن و عراق به رژیم صهیونیستی، این رژیم را سر جای خود خواهد نشاند.

شایب با اشاره به افول رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم جعلی طاقت جنگیدن با ما را به عنوان یک محور واحد مقاومت را ندارد و آمریکا نمی تواند از اسرائیل در برابر محور متحد مقاومت دفاع کند، بنابراین پس از دریافت پاسخ تند از سوی این رژیم. محور مقاومت، رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و قدرت آن به شدت تضعیف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.