افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

حمله زمینی گسترده اسرائیل به غزه یک اشتباه است

  • کد خبر : 111577
حمله زمینی گسترده اسرائیل به غزه یک اشتباه است

آفتاب نیوز: «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه چهارشنبه شب به وقت تهران در شهر «قاهره» پایتخت مصر پس از دیدار با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور اظهار داشت که اسرائیل حمله زمینی (رژیم) در مقیاس بزرگ به نوار غزه یک اشتباه خواهد بود. رئیس جمهور فرانسه در سفر روز سه شنبه خود به تل […]

آفتاب نیوز:

«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه چهارشنبه شب به وقت تهران در شهر «قاهره» پایتخت مصر پس از دیدار با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور اظهار داشت که اسرائیل حمله زمینی (رژیم) در مقیاس بزرگ به نوار غزه یک اشتباه خواهد بود.

رئیس جمهور فرانسه در سفر روز سه شنبه خود به تل آویو بر همبستگی پاریس با رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطینی ها تاکید کرد و از حزب الله و حماس به عنوان گروه های تروریستی یاد کرد و گفت: اسرائیل در جنگ با تروریسم تنها نیست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهور فرانسه در ادامه اظهارات خود در قاهره افزود: اگر مداخله ای گسترده باشد که جان غیرنظامیان را به خطر بیندازد، به نظر من اشتباه است زیرا بعید است که چنین اقدامی انجام شود. در بلندمدت موفق اسرائیل برای محافظت و به دلیل اینکه حمله زمینی با قوانین بین المللی بشردوستانه سازگار نیست.

در بحبوحه اخبار منتشر شده از ترس رژیم صهیونیستی از حمله زمینی به غزه، یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی گزارش داد که اسرائیل با درخواست واشنگتن برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه موافقت کرده است.

به گزارش وال استریت ژورنال، پنتاگون در تلاش است تا حدود 6 سامانه دفاع هوایی را در منطقه فعال کند. این سامانه ها قرار است از نیروهای آمریکایی در برابر حملات موشکی و پهپادی در عراق، سوریه، کویت، اردن، عربستان سعودی و امارات متحده عربی محافظت کنند.

در حالی که اسرائیل برای حمله زمینی به غزه آماده می شود، بسیاری از تحلیلگران از جمله در ایالات متحده در موفقیت این عملیات تردید دارند.

روزنامه گاردین امروز در تحلیلی نوشت حمله زمینی به غزه به جای نابودی حماس، بسیاری از جوانان خشمگین فلسطینی را تشویق به پیوستن به این گروه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.