افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

حمله زمینی اسرائیل تکذیب شد

  • کد خبر : 381360
حمله زمینی اسرائیل تکذیب شد

به گزارش باز، گزارش های ضد و نقیض از تهاجم اسرائیل به لبنان/ در حالی که برخی رسانه های منطقه از آغاز تهاجم زمینی ارتش اسرائیل به لبنان خبر می دادند، شبکه 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش اسرائیل هنوز اقدامی به راه اندازی نکرده است. حمله زمینی به جنوب لبنان این شبکه تلویزیونی […]

به گزارش باز، گزارش های ضد و نقیض از تهاجم اسرائیل به لبنان/ در حالی که برخی رسانه های منطقه از آغاز تهاجم زمینی ارتش اسرائیل به لبنان خبر می دادند، شبکه 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش اسرائیل هنوز اقدامی به راه اندازی نکرده است. حمله زمینی به جنوب لبنان این شبکه تلویزیونی اعلام کرد که بر خلاف گزارش ها هنوز نیروهای اسرائیلی وارد لبنان نشده اند.

تناقض در گزارش ها؛ بمباران ادامه دارد

پیش از این رسانه عبری «روترنت» از ورود نیروی زمینی ارتش اسرائیل به همراه تانک به لبنان خبر داده بود. این ادعا با واکنش سریع سایر رسانه ها مواجه شد که آن را تکذیب کردند. در همین حال خبرگزاری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ارتش اسرائیل به گلوله باران مناطق مرزی ادامه می دهد.

بمباران مرزهای لبنان ادامه دارد. اسرائیل هنوز حمله زمینی انجام نداده است.

بمباران شدید مرزهای لبنان

الجزیره همچنین گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان حمله کردند. توپخانه و تانک های ارتش اسرائیل به شهرهای جنوبی لبنان مانند الووزانی، الخیام، کفارکلا و العدیسه حمله کرده اند و گلوله باران همچنان ادامه دارد.

نگرانی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل

از سوی دیگر شبکه العربیه مدعی شد تانک های اسرائیلی به شهر رامش در جنوب لبنان حمله کردند. در همین رابطه یک منبع از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد (یونیفیل) اعلام کرد که هنوز اطلاعات دقیقی از حمله زمینی اسرائیل در اختیار ندارند، اما نگرانی هایی در این باره وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.