افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

حمله رضا درویش به مهدی تاج; بعد از بدشانسی ویلموتس، دیشب سیاه ترین لحظه تاریخ فوتبال بود!

  • کد خبر : 360274
حمله رضا درویش به مهدی تاج; بعد از بدشانسی ویلموتس، دیشب سیاه ترین لحظه تاریخ فوتبال بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش در واکنش به اتفاقات شب گذشته و تغییر قانون سقف قراردادها واکنش شدیدی به فدراسیون فوتبال داشت. قرارداد مارک ویلموتس شب گذشته به عنوان تاریک ترین نقطه تاریخ فوتبال شناخته شد. و دیدیم که فقط 3 ساعت مانده به مهلت ارسال مدارک تیم ها در آسیا، دوستان قانون را […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش در واکنش به اتفاقات شب گذشته و تغییر قانون سقف قراردادها واکنش شدیدی به فدراسیون فوتبال داشت. قرارداد مارک ویلموتس شب گذشته به عنوان تاریک ترین نقطه تاریخ فوتبال شناخته شد. و دیدیم که فقط 3 ساعت مانده به مهلت ارسال مدارک تیم ها در آسیا، دوستان قانون را تغییر دادند که توهین به شعور هواداران و افکار عمومی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنان تند او نوعی اعلان جنگ علیه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیست، یادآور شد: منظور من یک شخص نیست، بحث من تفکر پشت این ماجراست. آیا امکان دارد بازیکنی 3 ساعت مانده به اتمام مهلت بارگذاری مدارک، آقایان قانون سقف قرارداد را تغییر دهند؟ این نشان می‌دهد که برخی می‌دانستند قرار است چه اتفاقی بیفتد و به راحتی منتظر بودند تا در زمان باقی‌مانده بازیکنان مورد نظر خود را بدست آورند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: چه کسانی این اطلاعات را می دانستند و به چه کسانی منتقل کردند؟ کدام تیم می تواند در 3 ساعت بازیکن جذب کند؟ کی میدونست پشت صحنه چیه؟ اینها همه توهین به شعور تماشاگران و هواداران پرسپولیس است و باید بدانند چه خبر است.
درویش ادامه داد: مصاحبه های قبلی را بخوانید، خودشان گفتند قانون رعایت می شود اما چه کردند؟ با توجه به همان قانونی که وضع کردند، چند بازیکن از گروه ما رفتند، اما حالا شرایط تغییر کرده است. آیا این دشمنی با پرسپولیس نیست؟ چه کسی و با چه قدرتی این موضوع را مدیریت می کند؟ چرا وقتی لیگ تمام می شود رئیس فدراسیون از یک تیم و باشگاه عذرخواهی می کند؟ آن هم در صحنه ای که برخی معتقدند گل درست بوده یا نه اما 10 دقیقه قبل پنالتی و اخراج ما را نمی بینند که همه تایید کردند.

وی ادامه داد: حتما این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد و از روز دوشنبه نیز اقداماتی داریم که اجرا خواهیم کرد. حرف ما این است که قانون باید برای همه یکسان باشد و اگر می خواستند این کار را انجام دهند به جای اینکه فقط 3 ساعت قبل از زمان و مهلت اعلام شده موضوع را مطرح کنند در زمان لازم به درستی اطلاع رسانی می کردند.
درویش گفت: پرسپولیس به دلیل قانونی بودن باید پرداخت کند. خیلی از دوستان به ما گفتند که این قانون اجرا نمی شود و الان می بینیم که حق با آنهاست. از طرفی در اساسنامه نوشته شده است که هیات مدیره باید 10 روز قبل اطلاع رسانی می کرد و هیچ جا نوشته نشده است که طرحی تلفنی تایید یا تایید شود اما آقایان این کار را کردند.
مدیرعامل فرش پوشان تاکید کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد مانند یک خیمه شب بازی است. در مورد بیرانوند اقداماتی انجام شده اما تکلیف مشخص نیست در حالی که در موارد مشابه به سرعت اقدام شده است.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.