افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

حمله تروریستی در راسک/ ۱۱ نفر شهید شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 153474
حمله تروریستی در راسک/ ۱۱ نفر شهید شدند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه استانی: نیمه شب پنجشنبه یک گروه تروریستی به مقر پلیس رفتند. خراش در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند که در این حمله تروریستی تاکنون 11 نفر از نیروها لطفا شهید و تعدادی مجروح شدند. در این حمله چند تروریست نیز کشته شدند. به گفته مسئولان استانی، شرایط در این منطقه عادی […]

خبرگزاری مهر، گروه استانی: نیمه شب پنجشنبه یک گروه تروریستی به مقر پلیس رفتند. خراش در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند که در این حمله تروریستی تاکنون 11 نفر از نیروها لطفا شهید و تعدادی مجروح شدند.

در این حمله چند تروریست نیز کشته شدند. به گفته مسئولان استانی، شرایط در این منطقه عادی و امن است.


خبر این حادثه تروریستی را در ادامه بخوانید.


۱۲: ۴۶ تصاویر شهدای حادثه تروریستی. خراش

صبح امروز جمعه در حمله تروریستی به مقر پلیس خراش 11 نفر از نیروها لطفا شهید شدند.

عکس هایی از این شهدا منتشر شده است.

در این حادثه تروریستی 6 نفر نیز مجروح شدند.


۱۲: ۴۰ امنیت کامل در شهر خراش برقرار است

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته چند باند کوردل به مرکز انتظامی شهرستان رفتند. خراش که خدمات پلیس و امنیتی را به شهروندان ارائه می کرد مورد حمله قرار گرفت.

و افزود: در اقدام شجاعانه همکاران ما تعدادی کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چند تن از نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی افزود: امنیت کامل در شهرستان. خراش ثابت شده است و ما به گروه ها هشدار می دهیم که به این گونه اقدامات بی پروا پاسخ خواهیم داد.


۱۲: ۲۷ جزئیات جدید حادثه تروریستی خراش

سید مجید میر احمدی در گفت و گو با رسانه ملی خاطرنشان کرد: ساعت 2 بامداد امروز برآورد اولیه از 10 تروریست یکی از مقرهای پلیس را هدف قرار دادند. خراش وی گفت: این تروریست ها برای جلوگیری از کمک نیروهای امنیتی نیز کمین هایی ایجاد کرده بودند که با شجاعت و ایستادگی نیروهای انتظامی موفق شدند از کمین عبور کرده و دو شهید را به مقر بیاورند.

او گفت که در نتیجه مبادله ساعت وی افزود: در این نبرد 11 تن از نیروهای مسلح کشته شدند لطفا شش نفر را شهید و مجروح کرد.

معاون وزیر کشور افزود: تروریست های زیادی کشته شدند. می توان رسیدن یکی از آنها که فوت شده در بازداشت نیروهای امنیتی و انتظامی است و یک نفر نیز زنده بازداشت شده که در اختیار نیروهای اطلاعاتی است.

وی با تاکید بر اینکه تروریست ها موفق به خروج از مرز نشدند، گفت: منطقه در محاصره است و بقیه تروریست ها قطعا دستگیر خواهند شد.


۱۲: ۲۰ اسامی مجروحان این حادثه تروریستی خراش اعلام کرد

اسماعیل دهکردی، حامد کهنمحمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پرشان و اسکندر عباسی مجروحان این حادثه تروریستی هستند. خراش اعلام شده اند

مجروحان برای درمان تخصصی به زاهدان منتقل شدند.


۱۱: ۴۷ هلاکت 2 تروریست در خراش

پس از حمله تروریستی به مقر پلیس در خراشدو تروریست کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

با مقاومت و رویارویی دلیرانه مردمی که در کلانتری حضور داشتند، تروریست ها پس از یک ساعت متواری شدند.


۱۱:۰۹ اسامی شهدای حادثه تروریستی. خراش اعلام کرد

اسامی تعدادی از شهدای حادثه تروریستی صبح امروز در خراش اعلام کرد.

مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریعتیمحمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشتپوریحسن بابانیااحمد تخمیرمجید فیروزنیاحمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی خراش هستند.

در این حمله 8 نفر زخمی شدند.


۱۱:۰۱ پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست ها در مرز ایران و پاکستان

بالگرد در نقاط مرزی ایران و پاکستان برای شناسایی اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم که در حملات تروریستی شب گذشته چندین نیروی نظامی را به شهادت رساندند در حال پرواز هستند.

پس از عملیات در سیستان و بلوچستان، گروه های تروریستی بارها به مرزهای پاکستان متواری شده و در این کشور پایگاه های عملیاتی دارند.


۱۰:۱۶ تصاویری از حمله تروریستی خراش


۱۰: ۰۶ شورای انضباطی به ریاست معاون. لطفا به خراش مستقر شد

سخنگوی نیروی انتظامی از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست ها به فرماندهی انتظامی شهرستان خراش نیمه شب گذشته (پنجشنبه شب) اعلام شد.

در این حمله چندین تروریست کشته و زخمی شدند و همچنین تعدادی از نیروهای پلیس نیز مجروح و به شهادت رسیدند. در حال حاضر قوماندان امنیه استان حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است.

با دستور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به این شهرستان اعزام می شود. خراش آنها باید موضوع را بررسی و پیگیری کنند.

در همین حال مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 2 بامداد امروز چند تروریست در اقدامی ناجوانمردانه به مقر پلیس حمله کردند. خراش حمله کردند و در این حادثه 11 نفر شهید شدند.

و افزود: چند تن از افسران و سربازان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند. البته در این اقدام چند تروریست نیز به برکت رشادت های جوانان و سربازان جان باختند.

به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان، هم اکنون وضعیت این شهرستان عادی است و به زودی اطلاعات تکمیلی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


۹: ۲۷ معاون استاندار سیستان: شهادت 11 سرباز لطفا که در خراش

مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 2 بامداد امروز چند تروریست در اقدامی ناجوانمردانه به مقر پلیس حمله کردند. خراش حمله کردند و در این حادثه 11 نفر شهید شدند.

و افزود: چند تن از افسران و سربازان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند. البته در این اقدام چند تروریست نیز به برکت رشادت های جوانان و سربازان جان باختند.

به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان، هم اکنون وضعیت این شهرستان عادی است و به زودی اطلاعات تکمیلی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


سخنگو لطفا: حمله تروریستی به مقر پلیس خراش

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو لطفا وی گفت: در این حمله چند تروریست کشته و زخمی شدند و همچنین تعدادی از نیروهای پلیس نیز مجروح و شهید شدند.

در حال حاضر فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است.


گزارش در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.