افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

حمله تاج سیدجلال حسینی: اگر قصد عذرخواهی دارید از ما عذرخواهی کنید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 327203
حمله تاج سیدجلال حسینی: اگر قصد عذرخواهی دارید از ما عذرخواهی کنید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس با عصبانیت شدید از اظهارات رئیس فدراسیون عنوان می کند که تاج ابتدا باید از این باشگاه بابت اتفاقات رخ داده در فصل عذرخواهی کند. مهدی تاج روز گذشته در تبریز اظهارنظر جنجالی کرد و با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در دقایق پایانی فصل گذشته از استقلال عذرخواهی کرد. گفتگویی که خیلی زود […]

سرمربی پرسپولیس با عصبانیت شدید از اظهارات رئیس فدراسیون عنوان می کند که تاج ابتدا باید از این باشگاه بابت اتفاقات رخ داده در فصل عذرخواهی کند.

مهدی تاج روز گذشته در تبریز اظهارنظر جنجالی کرد و با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در دقایق پایانی فصل گذشته از استقلال عذرخواهی کرد. گفتگویی که خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش های بسیاری را در پی داشت.

حالا سیدجلال حسینی در گفت وگویی که در ادامه می خوانید درباره این اظهارات رئیس فدراسیون صحبت کرده است.

اسطوره باشگاه پرسپولیس که دومین فصل مربیگری خود را در این تیم سپری می کند، درباره اظهارات جنجالی مهدی تاج گفت: ما در ابتدای فصل انتظار همه چیز را داشتیم جز اینکه فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال ایران این کار را انجام دهد. چنین اظهاراتی و موضع خودش از ابتدا بله، ما در این فدراسیون قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: آقای تاج که می گوید از استقلال عذرخواهی می کند، فکر می کنم نگاهتان به لیگ ایران درست نیست و فقط حرف مشاورانتان را می گویید. اگر قرار است عذرخواهی کنید، چرا نه در فصل گذشته، بلکه در دوره های گذشته درباره هیچ کدام از اشتباهاتی که مقابل پرسپولیس رخ داد، صحبت نکردید و در آن مقطع به فکر عذرخواهی نبودید؟ چرا از همان بازی که از آن شاکی هستید و بابت آن که پنالتی نگرفتید و بازیکن حریف را به نفع پرسپولیس اخراج نکردید که می توانست شرایط را به نفع پرسپولیس خیلی بهتر و عادلانه تر کند صحبت نمی کنید. پرسپولیس؟ و از این بابت عذرخواهی نمی کنی؟ پرسپولیس به این فشارها عادت کرده و چه خوب که در زمین و با قهرمانی جواب این فشارها را بدهد تا نشان دهد هیچکس نمی تواند جلوی اراده این تیم را بگیرد.

سیدجلال حسینی که از این موضوع کاملا عصبانی شده بود در ادامه گلایه های خود گفت: آقای رئیس لیگ فدراسیون ایران دیده اید؟ دیدید در طول فصل چه گذشت و مقابل پرسپولیس چه گذشت؟ مایه تاسف است که رئیس فدراسیون لیگ این حقایق را رعایت نکرده و از سخنان مشاوران خود این موضوع را تایید می کند. مشاورانی که در این سال ها شرایط پرسپولیس را رقم زده اند. مطمئنا باشگاه و بازیکنان ما به این رفتار واکنش نشان می دهند و صحبت می کنند. بسیاری از این فشارها علیه ما بوده است و خوب است که اکنون کاملاً قابل مشاهده است. من کاری به اتفاقات کل فصل ندارم که به گفته کارشناسان تصمیم اشتباهی علیه ما بود، اما برای ما جالب است که رئیس فدراسیون در یک مسابقه مدعی اشتباهات بزرگی علیه ما شده است. همان بازی چگونه از عزل و تحریم گذشتند و چنین ادعایی کردند؟

وی ادامه داد: آقای تاج معتقد است هر چه مشاورانش می گویند درست است. امیدواریم باشگاه در این مورد قاطع بماند تا فدراسیون از تیم پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی کند و کسی نتواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد. اگر این اتفاق نیفتد، مطمئن باشید که هواداران ما بار دیگر پاسخ قوی تری خواهند داد. حرف هایی به نفر اول فدراسیون دیکته شده است بدون اینکه چنین موضعی ثابت شود. این فدراسیون سال ها نشان داد که مقابل پرسپولیس چه کاره بود اما این چیزها نمی تواند خلاف مسیر ما باشد. آقا تاج برو اتفاقات کل فصل رو ببین و البته بعدا بیا بازی آخر و عذرخواهی کن.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)