افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

حمله به کشتی انگلیسی در دریای سرخ

  • کد خبر : 193205
حمله به کشتی انگلیسی در دریای سرخ

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایرنا؛ یک منبع نظامی یمن از حمله نیروهای وابسته به دولت نجات ملی این کشور به یک کشتی انگلیسی عازم فلسطین اشغالی خبر داد. از سوی دیگر، یحیی السری، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایرنا؛ یک منبع نظامی یمن از حمله نیروهای وابسته به دولت نجات ملی این کشور به یک کشتی انگلیسی عازم فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر، یحیی السری، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه به یک کشتی تجاری انگلیسی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حرکت بود، حمله کردند. با موشک های دریایی

پیش از این، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرده بود که یک پهپاد را بر فراز خلیج عدن سرنگون کرده است.

سنتکام همچنین تصریح کرد: نیروهای ما یک کشتی انتحاری حوثی ها (انصارالله) را در دریای سرخ منهدم کردند.

بامداد 21 ژانویه و در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، آمریکا و انگلیس حملات خود را به مواضع انصارالله و ارتش یمن آغاز کردند. این حملات پس از آن صورت گرفت که ارتش یمن در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه به چندین کشتی یا کشتی صهیونیستی حامل کالا به مقصد سرزمین های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب حمله کرد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف کند، به حمله به کشتی های این رژیم یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده اند که دریانوردی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها رایگان است و از امنیت کامل برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.