افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

حمله به کشتی آمریکایی در نزدیکی سواحل یمن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182125
حمله به کشتی آمریکایی در نزدیکی سواحل یمن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی یمنی به تلویزیون الجزیره گفت: نیروهای یمنی به یک کشتی آمریکایی در نزدیکی سواحل یمن حمله کردند. اداره عملیات دریایی تجاری بریتانیا نیز اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 85 مایلی جنوب شرقی شهر گزارش شده است. الشهر ما از یمن استقبال می کنیم. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی یمنی به تلویزیون الجزیره گفت: نیروهای یمنی به یک کشتی آمریکایی در نزدیکی سواحل یمن حمله کردند.

اداره عملیات دریایی تجاری بریتانیا نیز اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 85 مایلی جنوب شرقی شهر گزارش شده است. الشهر ما از یمن استقبال می کنیم.

ساعاتی پیش آژانس ایمنی دریایی بریتانیا اعلام کرد که یک نفتکش آمریکایی با پرچم جزایر مارشال از نزدیک شدن 4 پهپاد از سمت جنوب شرقی به آن خبر داده است. مکلا آنها در یمن هستند و به نظر می رسد این حادثه مربوط به این گزارش باشد.

پنج شنبهسید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن ضمن تاکید بر دفاع مشروع از مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از این پس ناوهای آمریکایی و انگلیسی زیر آتش موشک قرار خواهند گرفت و هواپیماهای بدون سرنشین یمنی ها پیدا می شوند.

به گفته رهبر انصارالله «آمریکا سابقه جنایات سیاه علیه ملت‌های مختلف جهان را دارد.» آمریکایی‌ها با حمایت نظامی، نظارتی، اطلاعاتی، پولی و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینی‌ها شریک هستند. “

وی در همین راستا افزود: آمریکا به دلیل حمایت آشکار از اسرائیل به تخریب وجهه خود در جهان اهمیتی نمی دهد. حقوق وقتی اسرائیل طرف است، انسان ها، کودکان و زنان به طور کامل کنار گذاشته می شوند. نامزدهای انتخاباتی در ایالات متحده برای اینکه چه کسی از اسرائیل بیشتر حمایت می کند رقابت می کنند و ایالات متحده حاضر است هر کاری که لابی صهیونیستی می خواهد انجام دهد. بایدن او خود را صهیونیست می خواند و چشمک زدن می گوید نجیب یک یهودی به اسرائیل رفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.