افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

حمله به مردم بی دفاع غزه و لبنان وحشیگری اسرائیل را برملا کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408911
حمله به مردم بی دفاع غزه و لبنان وحشیگری اسرائیل را برملا کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار صیاد کرامتی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع دختران بسیجی تکابی اظهار داشت: حملات وحشیانه و جنون آمیز به مردم بی دفاع غزه و لبنان وحشیگری استکبار جهانی به ویژه استکبار را برای همه جهان آشکار کرد. رژیم صهیونیستی وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی رویای خاورمیانه جدید […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار صیاد کرامتی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع دختران بسیجی تکابی اظهار داشت: حملات وحشیانه و جنون آمیز به مردم بی دفاع غزه و لبنان وحشیگری استکبار جهانی به ویژه استکبار را برای همه جهان آشکار کرد. رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی رویای خاورمیانه جدید تحت کنترل خود را در سر می پروراند و برای رسیدن به این هدف شیطانی دست به جنایات متعددی می زند، گفت: آمریکا عاجزانه در تلاش است تا این آرزوی دروغین را محقق کند.

سرهنگ کرامتی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای محور مقاومت خاطرنشان کرد: برای رسیدن به خاورمیانه جدید، این سگ دیوانه درنده‌تر شده و از سکوت دولت‌های عربی و بی‌تفاوتی دولت‌های عربی نهایت بهره را می‌برد. سازمان ملل متحد، و بیش از هر زمان دیگری گستاخ تر است، به مردم بی دفاع، در معرض تجاوز و حملات حمله می کند.

وی بر ضرورت حساس سازی نسل جوان کشورمان نسبت به نقشه های شوم دشمن تاکید کرد و گفت: تبلیغات دشمنان بسیار گمراه کننده و پر از دروغ و عوام فریبی است، بنابراین لازم است ماهیت واقعی آن برای مردم آشکار شود. جوانان و باید از ذات شیطانی دشمنان بشریت آگاه باشند.

فرمانده سپاه تکاب خاطرنشان کرد: شما جوانان با تحقیق و مطالعه به عمق حقیقت و نیات شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه پی خواهید برد. آمریکا برای کشتار زنان و کودکان لبنانی و غزه چندین هزار تن بمب به رژیم صهیونیستی تقدیم می کند و از سوی دیگر مواضع حقوق بشری اتخاذ کرده و خواستار کمک به قربانیان جنگ غزه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.