افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

حمله به سفیر مانند حمله به خاک ایران است، باید به اسرائیل پاسخ قاطع داد

  • کد خبر : 366999
حمله به سفیر مانند حمله به خاک ایران است، باید به اسرائیل پاسخ قاطع داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همانطور که به سرکنسولگری ما در دمشق حمله کردند و اقدام تروریستی کردند، به سفیر جمهوری اسلامی ایران که نماد دولت و ملت ما در لبنان. و به نظر من دولت به جای محکومیت، در اسرع وقت پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی خواهد داد. اطلاع رسانی […]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همانطور که به سرکنسولگری ما در دمشق حمله کردند و اقدام تروریستی کردند، به سفیر جمهوری اسلامی ایران که نماد دولت و ملت ما در لبنان. و به نظر من دولت به جای محکومیت، در اسرع وقت پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی خواهد داد.

اطلاع رسانی کند جریان جدید؛ ساعاتی پیش خبر “حمله گسترده سایبری رژیم صهیونیستی به لبنان” منتشر شد، انفجار پیجرها در لبنان منجر به شهادت 11 نفر و کشته شدن 4000 نفر از جمله سفیر ایران در بیروت شده است. مجروح

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به این خبر گفت: دولت‌های لبنان و ایران باید هر چه سریع‌تر این اقدام را محکوم کرده و پاسخ قاطع بدهند. بروجردی نقش شرکت آمریکایی در این انفجارها را برجسته کرد و اظهار داشت: همه کشورهای دنیا باید موتورولا را تحریم کنند.

انفجارهای لبنان یک اقدام تروریستی بود، دولت لبنان باید شکایت کند

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، درباره حادثه لبنان گفت: آنچه در لبنان اتفاق افتاد سوء استفاده آشکار یک شرکت به ظاهر معتبر بین المللی بود و مشخص شد که این انفجارها توسط پیجر انجام شده است. ساخت شرکت آمریکایی موتورولا. و این به معنای سوء استفاده از ابزار بین المللی مورد استفاده مردم عادی است.

وی افزود: بنابراین این انفجارها جنایت و اقدام تروریستی محسوب می شود که هم آمریکایی ها و هم رژیم صهیونیستی در این جنایت دست داشتند. بنابراین، من معتقدم که دولت لبنان باید شکایت کند؛ زیرا شهروندان این کشور از این طریق آسیب های جدی را متحمل شدند.

کشورهای اسلامی باید موتورولا را تحریم کنند

این نماینده مجلس گفت: در ادامه همه کشورهای اسلامی باید اقدام به تحریم این ابزار و شرکت مذکور کنند تا پاسخ محکمی به آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی داده شود. من به عنوان یکی از نمایندگان ملت جنایت جدید رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم می کنم و امیدوارم هر چه زودتر شاهد واکنش دولت لبنان در این زمینه باشیم.

بروجردی نقش آمریکا در حادثه لبنان را قوی دانست و گفت: موتورولا یک شرکت آمریکایی است و این شرکت ها ابزارهای مورد استفاده مردم را تولید می کنند، وقتی این ابزارها را به سلاح جنگی و ابزار تروریستی تبدیل می کنند به معنای سوء استفاده کامل است. از محیط عادی جامعه که مردم در سراسر جهان به آن تکیه می کنند و واقعاً هر کشوری در جهان باید موتورولا را به دلیل شرکت در این جنایت تحریم کند.

سفیر ایران در لبنان مورد حمله قرار گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مجروح شدن سفیر ایران در لبنان خاطرنشان کرد: ایران و سخنگوی وزارت امور خارجه باید در این خصوص موضع گیری کنند، زیرا این یک اقدام تجاوزکارانه جدید است. به عبارت دیگر همانطور که به سرکنسولگری ما در دمشق حمله کردند و اقدام تروریستی کردند، این حمله را علیه سفیر جمهوری اسلامی ایران که نماد دولت و ملت ما در لبنان است، انجام دادند. نظر دولت علاوه بر محکومیت، به طور فزاینده ای پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.