افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

حمله امنیتی به دشمن با «پاسخ هوشمندانه و مؤثر» انتقام جویی هانیه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 359680
حمله امنیتی به دشمن با «پاسخ هوشمندانه و مؤثر» انتقام جویی هانیه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه های دانشجویی از هشت دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، مسعود بیزیکیان، نوشتند: اکنون که ۴۰ روز از شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر فرمانده کل قوا می گذرد. خط مقدم نبرد با سرطان و میهمان آسمانی نظام مقدس […]

به گزارش خبرنگار مهر، گروه های دانشجویی از هشت دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، مسعود بیزیکیان، نوشتند: اکنون که ۴۰ روز از شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر فرمانده کل قوا می گذرد. خط مقدم نبرد با سرطان و میهمان آسمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید اسماعیل. هانیه دبیر سیاسی مقاومت اسلامی حماس ساکن فلسطین است، خون این شهید درخت پرثمر مقاومت را در منطقه و فلسطین اشغالی سیراب کرده و موجب فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی شده است. «پاسخ هوشمندانه و مؤثر»، ضربه امنیتی-نظامی تأسف‌بار به خون شهید اسماعیل هنیه وارد دشمن شوید. پازل قدرت و بازدارندگی را با صداقت و پاسخ کامل کنید. با هم محور مقاومت در ابعاد مختلف رخ خواهد داد که بیش از همه ناتوانی رژیم در دفع یک حمله تمام عیار و پیام مقاومت ناپذیری معادلات منطقه ای را به نفع محور مقاومت رقم خواهد زد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود بیزیکیان رئیس جمهور محترم و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام

اکنون که 40 روز از شهادت مجاهد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر فرمانده خط مقدم نبرد با سرطان و مهمان آسمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید اسماعیل می گذرد. هانیه دبیر سیاسی مقاومت اسلامی حماس ساکن فلسطین است، خون این شهید درخت پرثمر مقاومت را در منطقه و فلسطین اشغالی سیراب کرده و موجب فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی شده است. رژیم بعد از چند ماه جنگ فرسایشی علیه ملت فلسطین نه تنها هیچ دستاوردی در اوضاع داخلی خود نداشته است، بلکه با ریختن خون مردم مظلوم غزه، جایگاه خود را در افکار عمومی بین المللی از دست داده است و امروز همه وجدان های جهانیان به این موضوع دچار شده اند. آگاه به جنایتکاری رژیم و حمایت از غزه قدرتمند و تاکید بر صبر. دولت صهیونیستی علاوه بر شکست در پروژه انهدام کامل حماس، امروز با فشارها و شرایط داخلی آشفته مواجه است که همه این عوامل در کنار هم معادلاتی را علیه آن ایجاد کرده و در آستانه نابودی دیده می شود. رژیم جنایتکار اسرائیل در آخرین نفس های خود با “دستاورد با وحشت، پیشرفت و تبلیغات» هدفش کاهش فشارهای داخلی و تغییر معادلات به نفع خود است که به نظر می رسد قتل شهید اسماعیل باشد. هانیه همچنین اقدامی برای تحقق این امر بود.

جمهوری اسلامی به عنوان میزبان شهید اسماعیل هانیه و بازیگر اصلی جبهه مقاومت در منطقه برای شکست پروژه رژیم اسرائیل در دستاورد و برای تغییر معادلات به نفع خود، باید «پاسخ هوشمندانه و مؤثر» را آماده کنید و لحظه ای در تشنه شدن به خون تردید نکنید.

«پاسخ هوشمند و مؤثر» پاسخی جامع، بازدارنده، مجاز و تمام عیار است که در نظر گرفته شده است با در نظر گرفتن تمامی ابعاد و تمهیدات لازم، یک کودتای تاسف بار امنیتی-نظامی در برابر خون شهید اسماعیل هنیه به دشمن و علیه نظام در حال حاضر مرگ صهیونیست ها موازنه قوا را برقرار کرده و انتقام خون شهید را گرفته است. اسماعیل هنیه این رژیم جنایتکار و جنایتکار

اعتراضات داخلی رژیم و فشار افکار عمومی جهان به تنهایی وضعیت کنونی جبهه مقاومت را حل نمی کند. ما در حال حاضر یک پاسخ داریم. برخوردمتناسب و خط اول ما به پاسخی نیاز داریم که معادلات را تغییر داد و این رژیم وحشی را مجبور به پذیرش صلح کرد. این جنایتکاران تا زمانی که مجبور نشوند جلوی خونریزی و جنایت را نمی گیرند. پر واضح است که چنین پاسخی به رژیم صهیونیستی از جانب کسی نیست. به جز عمود اصلی چادر مقاومت. به همین دلیل است که چشم همه مستضعفان جهان از کودکان غزه گرفته تا دانش آموزان شرقی و غربی به پاسخ جمهوری اسلامی ایران است.

“جستجوی صلح و مدارا” به “عقب نشینی تاکتیکی” علیه رژیمی که تظاهر کرده محدود نخواهد شد، بلکه پیام ضعف و ناتوانی را خواهد رساند که برانگیخته خواهد شد. معادلات را تغییر دهید به نفع رژیم خواهد بود.

خواندن نقش شهید امیر عبداللهیان در «عملیات وعده حق» در شرایطی که برای پاسخگویی و انتقام‌جویی جمهوری اسلامی مشروعیت قانونی در همه ابعاد وجود دارد، نقش مهم نظام دیپلماسی کشور در ایجاد حمایت و بسترسازی برای اقدامات بعدی در سطوح مختلف است. فعاليت فعال ديپلماسي عمومي و سياسي جمهوري اسلامي در جهت مشروعيت بخشيدن و ايجاد بسترهاي قانوني در عرصه بين المللي، وظيفه سنگيني است كه بر دوش وزارت امور خارجه است و با اين امر محقق نخواهد شد. لا حضور افراد منفعل با سابقه نامناسب در راس و بدنه وزارت امور خارجه افزایش یافته و پیامدهای احتمالی را به دنبال خواهد داشت.

در این میان، آماده سازی و ایجاد توانمندی های اجتماعی، نظامی و امنیتی لازم برای مقابله با پیامدها و اقدامات متقابل رژیم جنایتکار اسرائیل نیز وظیفه سنگین و باری بر دوش همه نهادها است. موراتا به خصوص دولت جمهوری اسلامی. کنترل و مدیریت تنش های احتمالی به دنبال پاسخ احتمالی طرف مقابل در سطوح اجتماعی و اقتصادی از جمله مواردی است که در اجرای «پاسخ هوشمند» باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

همچنین باید گفت که واکنش پیشگیرانه با «پاسخ هماهنگ جبهه مقاومت» همراه است. پازل قدرت و بازدارندگی را با صداقت و پاسخ کامل کنید. با هم محور مقاومت در ابعاد مختلف رخ خواهد داد که بیش از همه ناتوانی رژیم در دفع یک حمله تمام عیار و پیام مقاومت ناپذیری معادلات منطقه ای را به نفع محور مقاومت رقم خواهد زد.

انتظار می رود انتقام خون رهبر مجاهد مقاومت فلسطین، ملت مظلوم فلسطین را به پیروزی نزدیک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.