افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

حمله اسرائیل به غرب سوریه چهار مجروح بر جای گذاشت

  • کد خبر : 319916
حمله اسرائیل به غرب سوریه چهار مجروح بر جای گذاشت

به گزارش ایرنا به گزارش خبرگزاری سوریه، این سربازان ساعاتی پیش در حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه الشعیرات در غرب سوریه مجروح شدند. این فرودگاه در شرق حمص در غرب سوریه واقع شده است. همزمان با این حمله، برخی رسانه ها از شنیدن صدای چندین انفجار در اطراف فرودگاه الشعیرات خبر دادند. خبرگزاری روسی اسپوتنیک […]

به گزارش ایرنا به گزارش خبرگزاری سوریه، این سربازان ساعاتی پیش در حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه الشعیرات در غرب سوریه مجروح شدند.

این فرودگاه در شرق حمص در غرب سوریه واقع شده است.

همزمان با این حمله، برخی رسانه ها از شنیدن صدای چندین انفجار در اطراف فرودگاه الشعیرات خبر دادند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز با تایید صدای چندین انفجار اعلام کرد که در اطراف فرودگاه الشعیرات در حومه شرقی حمص شنیده شده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن، وابسته به مخالفان دولت، اعلام کرد که انبار تسلیحات در نزدیکی فرودگاه الشعیرات در حومه حمص مورد حمله اسرائیل قرار گرفت.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که دولت سوریه با ارسال نامه هایی به سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم کرده و از آنها خواسته است تا متوقف شوند.

قصی الضحاک نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد چند روز پیش در نشست شورای امنیت اعلام کرد که جنایتکاران جنگی رژیم اسرائیل تصمیم گرفته اند به تجاوزات خونین خود ادامه دهند و جنگی را در منطقه ایجاد کنند. . .
الدهک ادامه داد: حفظ صلح و ثبات در جهان مستلزم آن است که دولت های مستقر در آمریکا دست از سیاست های مخرب خود بردارند و به شورای امنیت اجازه دهند بر اساس منشور این سازمان از اختیارات قانونی خود استفاده کند.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها به دمشق و چندین منطقه از سوریه با حملات هوایی حمله کرده است که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر موارد دفع شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.