افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

حملات موشکی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در سوریه

  • کد خبر : 123324
حملات موشکی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد پنجشنبه از شنیدن صدای چندین انفجار در ساعات مختلف در منطقه دیرالزور خبر دادند. دقایقی بعد رسانه های عربی گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق دیرالزور هدف حملات موشکی قرار گرفته است. گفته می شود موقعیت نظامی آمریکا در میدان نفتی […]

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد پنجشنبه از شنیدن صدای چندین انفجار در ساعات مختلف در منطقه دیرالزور خبر دادند.

دقایقی بعد رسانه های عربی گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق دیرالزور هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

گفته می شود موقعیت نظامی آمریکا در میدان نفتی عمر در پاسخ به حمله جنگنده های آمریکایی در شرق سوریه با 6 موشک مورد اصابت قرار گرفته است.

یک منبع میدانی نیز به شبکه «المیادین» گفت: پایگاه آمریکا در میدان گازی کونیکو در شرق دیرالزور نیز با موشک و پهپاد بمباران شد.

پیش از این، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفته بود که دو فروند جنگنده اف-15 نیروی هوایی این کشور به تاسیسات گروه های مقاومت در شرق سوریه حمله کردند. (جزئیات بیشتر)

در پی تشدید جنگ در سرزمین های اشغالی فلسطین، در روزهای اخیر پایگاه های آمریکا در مناطق مختلف عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفته و ده ها سرباز آمریکایی در نتیجه این حملات زخمی شده اند. حملات مقاومت، نیروهای اشغالگر آمریکا را وادار کرد تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود را علاوه بر خروج سفیر و پرسنل کلیدی، تنها در یک هفته از عراق خارج کنند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.