افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

حملات موشکی و توپخانه ای حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 332496
حملات موشکی و توپخانه ای حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حملات موشکی و توپخانه ای جدید خود در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حملات موشکی و توپخانه ای جدید خود در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانه های امن جنوب به ویژه در شهر عیتا ال. -شعب، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه 27 مرداد 2024 با سلاح های مناسب به ساختمان های مورد استفاده سربازان دشمن در شهر شتولا حمله کردند و مستقیماً آنها را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین ساعت 18:50 ظهر امروز به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع صهیونیستی «مسکف عام» نیز توسط رزمندگان مقاومت اسلامی با سلاح های مناسب مورد حمله قرار گرفت و منهدم شد.

ساعت 18:15 ظهر امروز به وقت محلی، رزمندگان حزب الله لبنان در 2 عملیات همزمان مواضع رژیم صهیونیستی “رویسه القرن” و “زبدین” در میدان های اشغالی شبعا را مورد حمله موشکی قرار دادند.

در ادامه حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد: رزمندگان اسلام در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و در پاسخ به حملات دیروز دشمن اسرائیل به شهر الضحیره مقاومت در روز یکشنبه 27 مرداد 2024، مواضع جل العلم و نیروهای نظامی مستقر در اطراف آن مورد حمله گلوله های توپخانه ای قرار گرفت و تلفات مستقیمی به آنها وارد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.