افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

حملات شدید حزب الله علیه نظامیان صهیونیست در «آویویم» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383797
حملات شدید حزب الله علیه نظامیان صهیونیست در «آویویم» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، تمرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی.آویویمحزب الله لبنان هدف حملات موشکی شدید قرار گرفته است. منابع رسانه ای گزارش دادند که تنها در چند دقیقه آژیر هشدار 4 بار در شهرک صهیونیست نشین به صدا درآمد.aviomو اطراف آن الجلیل اشغال به صدا درآمده است. همچنین […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، تمرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی.آویویمحزب الله لبنان هدف حملات موشکی شدید قرار گرفته است.

منابع رسانه ای گزارش دادند که تنها در چند دقیقه آژیر هشدار 4 بار در شهرک صهیونیست نشین به صدا درآمد.aviomو اطراف آن الجلیل اشغال به صدا درآمده است.

همچنین حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 17:50 روز چهارشنبه در دومین اجلاس دشمن سربازان اکتبر 2024 در شهر. یارا آنها با موج قوی موشک مورد حمله قرار گرفتند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد که به محض حرکت گروهی از سربازان دشمن به سمت شرق شهرگارنت سر» رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با سلاح گرم و راکت به این سربازان حمله کرده اند.

علاوه بر این، همانطور که حزب الله لبنان اعلام کرد، این درگیری ها همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر مرکز پزشکی صهیونیستیزف“در”مطمئنرژیم اشغالگر اعتراف کرد که امروز 39 نظامی مجروح صهیونیست را پذیرفت که با بالگردها و خودروهای امدادی نظامی به این مرکز منتقل شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از کشته شدن 30 نظامی صهیونیست در نبرد بین تکاوران خبر داد.منیت هاو مبارزان حزب الله در جنوب لبنان مجروح شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.