افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

حملات اشغالگران گذرگاه یوشیا بین لبنان و سوریه را غیرقابل استفاده می کند

  • کد خبر : 409261
حملات اشغالگران گذرگاه یوشیا بین لبنان و سوریه را غیرقابل استفاده می کند

امروز جمعه ارتش اشغالگر به بمباران گذرگاه مرزی یوشیا بین لبنان و سوریه اعتراف کرد و مدعی شد که هدف آن زیرساخت های نظامی حزب الله بوده است. به گزارش ایسنا، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بامداد جمعه با استفاده از موشک‌های قوی انفجاری، گذرگاه مرزی جوسیه در حومه القصیر در غرب استان حمص در مرکز […]

امروز جمعه ارتش اشغالگر به بمباران گذرگاه مرزی یوشیا بین لبنان و سوریه اعتراف کرد و مدعی شد که هدف آن زیرساخت های نظامی حزب الله بوده است.

به گزارش ایسنا، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بامداد جمعه با استفاده از موشک‌های قوی انفجاری، گذرگاه مرزی جوسیه در حومه القصیر در غرب استان حمص در مرکز سوریه را مورد حمله هوایی قرار داد گذرگاه دوم مجموع سه گذرگاه اصلی است.

علی حمیه، وزیر فواید عمومی و حمل و نقل دولت موقت لبنان به خبرگزاری فرانسه گفت: پس از حمله اسرائیل به خاک سوریه، گذرگاه القا در صدها متری دفتر امنیتی این کشور غیرفعال شد. این گذرگاه به نام یوشیا معروف است از سمت سوریه

او توضیح داد که این حمله حرکت خودروها و کامیون ها را متوقف کرد و تنها یک گذرگاه اصلی بین دو کشور در خدمت باقی ماند.

سایت «آثار پرس» وابسته به رژیم سوریه نیز با تاکید بر غیرفعال شدن گذرگاه مرزی «مسانه» و «جوشیا» در پی تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شنبه گذشته جنگنده رژیم صهیونیستی این پل را منهدم کرد. مرز سوریه و لبنان (گذرگاه توفیق دنداش) در نزدیکی منطقه جوسیه در منطقه هوش السیدعلی شهر قصیر که باعث غیرفعال شدن آن و کشته و زخمی شدن اعضای لشکر 4 و نیروهای هیجانه شد.

در 12 اکتبر، نیروی هوایی اسرائیل به منطقه هوش السید علی در مرز سوریه و لبنان و پل ارتباطی منطقه هرمل به منطقه الجرد العلی در جریان حملات هوایی با موشک های انفجاری قوی حمله کرد که منجر به آن شد. ویرانی و انسداد کامل به بزرگراه تبدیل شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.