افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

حملات اسرائیل به لبنان؛ کرملین نسبت به بی ثباتی کامل منطقه هشدار داد

  • کد خبر : 374016
حملات اسرائیل به لبنان؛ کرملین نسبت به بی ثباتی کامل منطقه هشدار داد

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به حملات کنونی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان هشدار داد که این حملات می تواند منطقه خاورمیانه را کاملاً بی ثبات کند. پسکوف در واکنش به حملات مستمر و گسترده صهیونیست ها علیه لبنان گفت: این (حملات) به شدت خطرناک است و خطر گسترش جنگ و بی ثباتی […]

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به حملات کنونی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان هشدار داد که این حملات می تواند منطقه خاورمیانه را کاملاً بی ثبات کند.

پسکوف در واکنش به حملات مستمر و گسترده صهیونیست ها علیه لبنان گفت: این (حملات) به شدت خطرناک است و خطر گسترش جنگ و بی ثباتی کامل منطقه را به دنبال دارد که البته برای ما بسیار نگران کننده است.

روز چهارشنبه 18/28 شهریور ماه شاهد انفجارهای پیجر پیجر در لبنان بود، یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پایگاه هوایی رمات داوود، بزرگترین پایگاه شمال سرزمین های اشغالی و یکی از سه پایگاه بازدید کرد. پایگاه های اصلی هوایی این رژیم با اشاره به حرکت «مرکز ثقل عملیات اسرائیل به سمت شمال»، این حرکت را آغاز «مرحله جدیدی از جنگ» نامیدند.

روز بعد، 19 سپتامبر، رژیم صهیونیستی شدیدترین حملات هوایی خود را علیه لبنان از زمان آغاز جنگ غزه که از حدود یک سال پیش آغاز شده بود، انجام داد. منابع لبنانی به رویترز گفته اند که این حملات ممکن است جدی ترین حملات سال های اخیر باشد.

از آن زمان، بمباران های رژیم صهیونیستی هر روز بدون وقفه ادامه یافت و در روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 سپتامبر این حملات شدیدتر و گسترده تر شد. ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم حدود 1300 هدف حزب‌الله را در جنوب و شرق لبنان بمباران کردند.

مرکز اورژانس وزارت بهداشت لبنان امروز اعلام کرد که در نتیجه حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی، 492 نفر شهید و دست کم 1645 نفر زخمی شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.