افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

حمدان: پایان جنگ غزه پیش شرط آزادی اسرای صهیونیست است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408741
حمدان: پایان جنگ غزه پیش شرط آزادی اسرای صهیونیست است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش سیاسی حماس اعلام کرد پیش نیاز آزادی اسرای صهیونیست پایان جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه است. V توجه داشته باشید انجام داد: واسطه ها مذاکرات صلح از جمله قطر و مصر در مورد از سرگیری تلاش ها به ما گفتند به منظور آنها […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش سیاسی حماس اعلام کرد پیش نیاز آزادی اسرای صهیونیست پایان جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه است.

V توجه داشته باشید انجام داد: واسطه ها مذاکرات صلح از جمله قطر و مصر در مورد از سرگیری تلاش ها به ما گفتند به منظور آنها از برقراری صلح در غزه خبر داده اند هیئت مدیره مذاکره کننده حماس بر اساس شروع این حرکت کار می کند.

حمدان وی در ادامه افزود: هیئت مدیره حماس برای شنیدن این پیشنهادها به قاهره رفت اما این موضوع به معنای تغییر در اصول و خواسته های حماس نیست. پیشنهادات آنتونیو چشمک زدنپیشنهاد وزیر خارجه آمریکا هیچ تفاوتی با پیشنهاد نماینده ویژه آمریکا در امور لبنان نداشت و هر دو در راستای منافع دشمن صهیونیستی بود.

این عضو ارشد سیاسی حماس تاکید کرد: در نوار غزه چه می گذرد؟ قتل عمومی بی نقص است، فرقی نمی کند اسمش طرح ژنرال ها باشد یا هر اسم دیگری. مبارزان فلسطینی در شمال نوار غزه بر ادامه مقاومت خود اصرار دارند و تا پایان شهادت با ملت فلسطین پیمان بسته اند.

وی در پایان تصریح کرد: کشتارها و کشتارها در لبنان و فلسطین ماهیت این رژیم را نشان می دهد، هرچند برخی سعی در سرپوش گذاشتن بر آن دارند. رژیم اشغالگر فکر می کند که با قتل عمومی و جنایت می تواند پیروز شود و به همین دلیل است که در توهم زندگی می کند. گسترش و طولانی شدن جنگ به درآمد این رژیم صهیونیستی نیست و ما از دست متجاوزان خسته نخواهیم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.