افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

حمدان: هیچ اسیری تا پایان جنگ آزاد نمی شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408754
حمدان: هیچ اسیری تا پایان جنگ آزاد نمی شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشتر اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش سیاسی حماس اعلام کرد که پیش شرط آزادی اسرای صهیونیست پایان جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه است. وی خاطرنشان کرد: میانجی‌های مذاکرات صلح از جمله قطر و مصر از سرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در غزه به ما اطلاع داده‌اند، اما تیم […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشتر اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش سیاسی حماس اعلام کرد که پیش شرط آزادی اسرای صهیونیست پایان جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه است.

وی خاطرنشان کرد: میانجی‌های مذاکرات صلح از جمله قطر و مصر از سرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در غزه به ما اطلاع داده‌اند، اما تیم مذاکره‌کننده حماس بر اساس اصول این جنبش عمل می‌کند.

حمدان در ادامه افزود: هیئت حماس برای شنیدن پیشنهادات به قاهره رفت اما این به معنای تغییر در اصول و خواسته های حماس نیست. پیشنهادات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با پیشنهاد نماینده ویژه آمریکا در امور لبنان تفاوتی نداشت و هر دو در راستای منافع دشمن صهیونیستی بود.

این عضو ارشد سیاسی حماس تاکید کرد: آنچه در نوار غزه رخ می دهد یک کشتار بزرگ است فارغ از اینکه نام آن طرح ژنرال ها باشد یا هر نام دیگری. مبارزان فلسطینی در شمال نوار غزه بر ادامه مقاومت خود اصرار دارند و تا پایان شهادت با ملت فلسطین پیمان بسته اند.

وی در پایان تصریح کرد: کشتارها و کشتارها در لبنان و فلسطین ماهیت این رژیم را نشان می دهد، هرچند برخی سعی در سرپوش گذاشتن بر آن دارند. رژیم اشغالگر بر این باور است که با کشتار و جنایت می تواند به چیزی برسد و به همین دلیل در فریب زندگی می کند. گسترش و طولانی شدن جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و از دست متجاوزان خسته نخواهیم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.