افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

حمایت همه جانبه ارتش از نخبگان مرتبط با علوم دفاعی.

  • کد خبر : 162040
حمایت همه جانبه ارتش از نخبگان مرتبط با علوم دفاعی.

فرمانده نیروی پدافند هوایی از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی از نخبگان ملی و متخصصان مرتبط با علوم دفاعی خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان و اماکن تابعه آن در جمع […]

فرمانده نیروی پدافند هوایی از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی از نخبگان ملی و متخصصان مرتبط با علوم دفاعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان و اماکن تابعه آن در جمع کارکنان خدماتی این یگان، اظهار کرد: بستر مناسب، ظرفیت و توانمندی‌های نسل جوان و انقلابی کشورمان، بسیار امیدوارکننده است و حرکت‌ها را در همه عرصه‌ها ارتقا داده است. یکی از مهم ترین مشکلات کنونی کشور، آگاهی بخشی نوجوانان و جوانان به ویژه سربازان نسبت به دستاوردهای کشورمان، توجه به روشن بینی، ضدیت و تشخیص خیر از بد است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با تاکید بر اینکه جایگاه سربازی و سربازی در نظام اسلامی والا، برتر و ایجاد امنیت است، تصریح کرد: تکریم مقام سرباز و ارج نهادن به مقام سربازی انکارناپذیر و قابل توجه است. مهم ترین آسیب کنونی کشور، عدم آگاهی جوانان و نسل های جوان از سیر تحول و گذشته کشورمان و موفقیت هایی است که با تکیه بر خودباوری و دانش درونی به دست آمده است.

وی از حمایت همه جانبه ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش از نخبگان کشوری و متخصصان مرتبط با علوم دفاعی خبر داد و گفت: شرایط و توانمندی های مناسب برای ظهور و توسعه در نیروهای مسلح استعدادهای درخشان به دست آمده است. نسل جوان سربازان، که پرسنل خدماتی آرامش خاطر دارند. در کنار گذراندن ایام مقدس سربازی، استعداد و پژوهش علمی خود را متوقف نکنید و افتخارات تحسین برانگیزی را در دل یگان های نظامی شاهد باشیم. .

امیر سرتیپ صباحی فرد در پایان با بیان اینکه کارکنان موثرترین افراد در برقراری نظم و امنیت مرزها و مرزهای کشور هستند، تصریح کرد: نفس کشیدن سرباز در مرزهای ایران اسلامی عبادت است و سرباز ارزش دارد. سرمایه ها و حافظان مرزهای امنیت و آرامش کشور.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.