افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

حمایت از کشتی یکی از اولویت های این هیئت در استان بوشهر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 404172
حمایت از کشتی یکی از اولویت های این هیئت در استان بوشهر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالرضا دشتی یکشنبه شب در بازدید از خانه کشتی شهرستان دشتی ضمن تاکید بر اهمیت ورزش کشتی به بیان نقش این رشته ورزشی در تقویت فرهنگ کشتی و سلامت جوانان پرداخت و گفت: کشتی پهلوانی است یک مکان مقدس ورزشی که در کشور ما ریشه های عمیق فرهنگی و تاریخی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالرضا دشتی یکشنبه شب در بازدید از خانه کشتی شهرستان دشتی ضمن تاکید بر اهمیت ورزش کشتی به بیان نقش این رشته ورزشی در تقویت فرهنگ کشتی و سلامت جوانان پرداخت و گفت: کشتی پهلوانی است یک مکان مقدس ورزشی که در کشور ما ریشه های عمیق فرهنگی و تاریخی دارد در شهرستان دشتی پربرکت و قدمتی دیرینه دارد.

رئیس هیئت کشتی استان بوشهر افزود: این ورزش همواره در بین ورزش های سنتی و کشتی ایران جایگاه ویژه ای داشته است و باید به آن توجه و قدرت بیشتری شود.

وی افزود: شهرستان دشتی که استعدادهای درخشانی در رشته کشتی دارد توانسته قهرمانانی را در سطح ملی و بین المللی به ارمغان بیاورد. بین المللی و این موفقیت ها نشان از پشتکار و تلاش مربیان و مبارزان جوان دارد.

رئیس هیئت کشتی استان بوشهر از تعهد و تلاش همه دست اندرکاران کشتی شهرستان دشتی قدردانی کرد و گفت: حمایت از کشتی و توسعه زیرساخت های آن از اولویت های ما در هیئت کشتی استان است و همواره تلاش کرده ایم که همکاری لازم را داشته باشیم. با مسئولان محلی و اداره ورزش و جوانان، به نیازهای این ورزش پاسخ دهند.

این بازدید به مناسبت هفته تربیت بدنی با تجلیل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی، مربیان کشتی و تنی چند از کشتی گیران مدال آور شهرستان و با هدف تجلیل از زحمات شما عزیزان انجام شد. کار و تلاش برای رشد و ترویج کشتی در شهرستان.

در پایان این بازدید به کشتی گیران مدال آور، مربیان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی جوایزی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.