افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

حمایت از زنان کارآفرین یکی از محورهای جدی دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 171040
حمایت از زنان کارآفرین یکی از محورهای جدی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار بازارفرناز هوشیارپارسیان صبح جمعه در دور دوم سفر هیات دولت به استان زنجان در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن درصد زیادی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان خبر داد.استان زنجان و اظهار داشت: مهمترین موضوع در بحث اجرای مصوبات سفر، پیگیری اجرای این مصوبات بر اساس توانمندی های منطقه […]

به گزارش خبرنگار بازارفرناز هوشیارپارسیان صبح جمعه در دور دوم سفر هیات دولت به استان زنجان در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن درصد زیادی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان خبر داد.استان زنجان و اظهار داشت: مهمترین موضوع در بحث اجرای مصوبات سفر، پیگیری اجرای این مصوبات بر اساس توانمندی های منطقه است.

وی گفت: سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان زنجان مصوبات خوبی در حوزه زنان و خانواده داشته است.

دستیار اجرایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در دور اول سفر استانی هیات دولت به زنجان، شاهد تصویب مصوباتی از جمله اختصاص وام مشاغل و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی بودیم. تسهیلات ازدواج برای زوج های دهه شصتی و …

هوشیار پارسیان تاکید کرد: حمایت از زنان کارآفرین یکی از محورهای جدی دولت سیزدهم است و در این راستا از 436 کارآفرین و 873 نفر جویای کار در اجرای طرح های توانمندسازی زنان حمایت شده است.

و افزود: در این راستا آموزش های لازم به بیش از 900 نفر در 20 رشته مهارت های حرفه ای ارائه شده است.

دستیار اجرایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: خوشبختانه در دور اول سفر رئیس جمهور به استان، اعتبارات ویژه بانوان تصویب شده است.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: برای دور دوم سفر هیات دولت به استان برنامه های مختلفی پیش بینی شده است و حمایت معیشتی از کودکان و مادران رها شده و رها شده، تجهیز بازارچه های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان، تجهیزات و ایجاد یک خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال در منطقه، خانواده و جوانان جمعیت و … بخشی از این برنامه هاست که با حضور معاون امور زنان و خانواده زنجان انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.