افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

حمایت آمریکا عامل شورش رژیم صهیونیستی در منطقه است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410895
حمایت آمریکا عامل شورش رژیم صهیونیستی در منطقه است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از علما و ائمه اهل سنت استان کرمانشاه در پیام هایی جداگانه من در خصوص اقدام تهاجمی شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی واکنش نشان دادند. معلم مرادی امام جمعه و هیئت روحانیت و سقوط اهل سنت کرمانشاه در پیامی مانند آنچه در زیر توضیح داده شده است، آمریکا […]

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از علما و ائمه اهل سنت استان کرمانشاه در پیام هایی جداگانه من در خصوص اقدام تهاجمی شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی واکنش نشان دادند.

معلم مرادی امام جمعه و هیئت روحانیت و سقوط اهل سنت کرمانشاه در پیامی مانند آنچه در زیر توضیح داده شده است، آمریکا و غرب را عامل شورش رژیم صهیونیستی در منطقه دانستند.

و فکر نکن خدایا ناخودآگاه درباره اقدام ظالمان…

با سلام و احترام مردم مسلمان ایران و استان های عزیزمان.

تا آنجا که می دانیم صبح روز 14 مرداد در اقدامی پرخاشگرانه و تنش آمیز za رژیم منفور و منزجر کننده صهیونیست ها به مراکز نظامی در چند استان حمله کردند قرارداد و صدمه دیده سلام تعداد محدودی آوردند که البته منجر به شهادت چند تن از نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سربازان سرافراز کشورمان شد.

لذا این اقدامات شنیع را محکوم کرده و برای شهدای عزیزمان علو درجات را خواستاریم و از ملت شریف ایران و امت اسلامی می خواهیم در مجامع بین المللی خویشتن داری کنند. بین المللی و ابرقدرت ها را عامل و بانی این تجاوزات بدانیم و باید آنها را پاسخگو باشیم و چون اگر حمایت همه جانبه آمریکا و متحدان غربی آن نباشد، رژیم عظیم صهیونیستی هرگز جرأت ورود به حریم هوایی ایران را نخواهد داشت. اسلامی و البته وسعت این احترام انقباض بنابراین جامعه روحانیت و شورا باز خواهند گشت سرنوشت و دفتر امام جماعت اهل سنت کرمانشاه این حملات رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.

معلم محمد محمودی امام جمعه شهرستان روانسر نیز در پیامی دیگر به تشریح این اقدام پرداخت. جنایی و این حمله را محکوم کرد.

به نام تعالی

او خواهد دانست الذین مورد ظلم قرار گرفتند آره سرمایه گذاری کرد می چرخند

و کسانی که ستم کردند به زودی دلیل آن را خواهند فهمید. ندامتگاه آنها برمی گردند

رژیم جنایتکار و غاصب خواندن شهم صهیونیستی که چندین سال از زندگی پلید و پلید خود جنایات بی وقفه علیه ملت مظلوم فلسطین و در ماه ها اخیر با نسل کشی و غارت در غزه مظلوم و مقاوم و شهادت دکتر اسماعیل هانیهسید حسن نصرالله، یحیی زیبا کردن و شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در آخرین جنایت خود با حمله به چند مرکز نظامی شرارت و وحشیگری آنان را به رخ جهانیان کشید. در ایران او بار دیگر نشان داد که منطق دیگری جز جنایت نمی شناسد و قوانین بین المللی ارزشی ندارد. بین المللی باور نکن

حمایت آمریکا عامل شورش رژیم صهیونیستی در منطقه است.

بنابراین من اعضای شورای روحانیت اتفاق افتاددر روز جمعه، ائمه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت شهرستان روانسر؛ این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از خداوند متعال خواستار نابودی این غده سرطانی در پیکر جهان اسلام هستیم. سوالات امیدواریم و معتقدیم که کشور مقتدر اسلامی و مقاومت اسلامی ما به این رژیم غاصب و باطل درس عبرت بدهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.