افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حماس: ما با برادران حزب الله خود اعلام همبستگی می کنیم

  • کد خبر : 366651
حماس: ما با برادران حزب الله خود اعلام همبستگی می کنیم

به گزارش دفاع پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جنایت تروریستی سه شنبه شب جاری رژیم صهیونیستی در بیروت را به شدت محکوم کرد. جنایتی که انفجار پیجر در لبنان باعث شهادت چند شهروند لبنانی شده است. حماس با بیان اینکه این جنایت ناقض تمام قوانین و آداب و رسوم بین المللی است، مدعی شد […]

به گزارش دفاع پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جنایت تروریستی سه شنبه شب جاری رژیم صهیونیستی در بیروت را به شدت محکوم کرد. جنایتی که انفجار پیجر در لبنان باعث شهادت چند شهروند لبنانی شده است.

حماس با بیان اینکه این جنایت ناقض تمام قوانین و آداب و رسوم بین المللی است، مدعی شد که هیچ تفاوتی بین نیروهای مقاومت و غیرنظامیان در مورد قربانیان این انفجارها وجود ندارد. همچنین کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول کامل عواقب این جنایت خطرناک می دانیم.

حماس تصریح کرد: این عملیات تروریستی بخشی از تجاوزات گسترده رژیم به منطقه و سیاست زورگویی و ارعاب کابینه این رژیم است که از حمایت آمریکا برخوردار است و این کشور پوشش جنایات فاشیستی خود را فراهم می کند. .

انفجار دستگاه های ارتباط رادیویی شخصی (پیجر) امروز سه شنبه در مناطق مختلف لبنان ده ها مجروح برجای گذاشت. این انفجارها در حومه بیروت و دیگر مناطق لبنان رخ داد.

فراس العابید وزیر بهداشت لبنان بعدازظهر امروز سه شنبه اعلام کرد که در جریان انفجار دستگاه های «پیجر» در بیروت، 2750 نفر مجروح و هشت نفر از جمله یک کودک شهید شدند.

العابید تاکید کرد که بیشتر مجروحان بر اثر این انفجارها از ناحیه دست و صورت مجروح شده اند. وی گفت که بیمارستان های بیروت ظرفیت رسیدگی به این مجروحان را ندارند و در حال انتقال آنها به خارج از این استان است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیشتر به اعضای این گروه هشدار داده بود که از حمل تلفن همراه خودداری کنند، زیرا رژیم صهیونیستی می تواند آنها را ردیابی کرده و از طریق این تلفن ها حملات هدفمند انجام دهد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام حزب الله لبنان گزارش داد که دست کم 150 نفر در مناطق مختلف لبنان زخمی شده اند. این مقام گفت این انفجارها در نتیجه یک عملیات امنیتی با هدف قرار دادن دستگاه های پیجر بوده است.

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه این تنش جنایتکارانه تنها باعث شکست رژیم صهیونیستی می شود، تصریح کرد: ما از جهاد و فداکاری برادرانمان در حزب الله و اصرار آنها بر ادامه حمایت از ملت فلسطین در غزه قدردانی می کنیم.

حماس ضمن اعلام همبستگی کامل با ملت لبنان و برادران حزب الله لبنان، با خانواده قربانیان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل خواستار شد.

مقاومت فلسطین در پایان تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی خللی در عزم ملت‌های آزاده ایجاد نمی‌کند و اراده مقاومت را در میان آنها از بین نخواهد برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.