افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

حماس: طرف اسرائیلی مانع آزادی اسرا شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 126325
حماس: طرف اسرائیلی مانع آزادی اسرا شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان یکی از رهبران حماس در گفت و گو با الجزیره اعلام کرد که طرف اسرائیلی مانع آزادی وی می شود. وی با بیان اینکه تا زمانی که توافق نهایی نشود، نمی توان گفت که به توافق تبادل زندانی نزدیک یا دور هستیم. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان یکی از رهبران حماس در گفت و گو با الجزیره اعلام کرد که طرف اسرائیلی مانع آزادی وی می شود.

وی با بیان اینکه تا زمانی که توافق نهایی نشود، نمی توان گفت که به توافق تبادل زندانی نزدیک یا دور هستیم.

این رهبر حماس تاکید کرد: متن توافقنامه تبادل اسرا به گونه ای نهایی نشده است که اهداف را برآورده کند و رژیم صهیونیستی در تلاش است تا فشار روانی بر مقاومت و میانجی ها وارد کند.

ابوحمدان افزود: دولت غزه فلسطینی خواهد بود و ما به هیچ طرف خارجی اجازه دخالت نمی دهیم و برادران ما در رام الله باید بدانند که همه ما مورد حمله و هدف مهاجمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی که فکر می کند می تواند اراده مقاومت فلسطین را بشکند سخت در اشتباه و متوهم است.

اسامه حمدان تاکید کرد: زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست، ظرفیت مقاومت بیشتر از پیش بینی و انتظار دشمن بود.

پیشتر روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرده بود که در چند حمله امروز توسط حزب الله لبنان 29 اسرائیلی از جمله 7 سرباز زخمی شدند.

در حالی که فیلم های منتشر شده حاکی از کشته شدن قطعی چندین صهیونیست است، ارتش صهیونیستی تاکنون هیچ خبری از کشته شدن آنها منتشر نکرده است.

ساعاتی پیش حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در مثلث «التیحات- رویسه- العاصی» را با سلاح های مناسب مورد حمله قرار داده و به نظامیان رژیم صهیونیستی تلفاتی وارد کرده است.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه ای جدید اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت فلسطین، ساعت 14:30 ظهر امروز به مرکز تجمع نظامی دشمن در برکه ریشا حمله کردند. قرار داده و تلفاتی به آنها وارد کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه ای جدید اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در حمایت از مردم ثابت قدم غزه و در حمایت از مقاومت شریف، پادگان آزوریت را با توپخانه مورد حمله قرار دادند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم از شلیک چند خمپاره از لبنان به سوی نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

همزمان زنگ خطر در شلومی فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر و صدای انفجارهای شدید در الجلیل خبر می دهند.

منابع خبری از اصابت موشک به شهر نهاریه در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان خبر دادند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: هشت سرباز و دو افسر در دوویو به شهادت رسیدند و چند تن دیگر توسط نیروهای حزب الله زخمی شدند.

دبیرکل حزب الله لبنان دیروز به نکته مهم و راهبردی خطاب به حاضران اشاره کرد و گفت: چشمتان به زمین باشد نه به سخنرانی ها، این میدان است که کار می کند، میدان است که حرف می زند. این اظهار نظر را می توان مهم ترین قسمت سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله دانست. این اظهار نظر به این معناست که دبیرکل حزب الله لبنان و به طور کلی مقاومت هیچ امیدی به اینکه دیپلماسی جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرد، ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.