افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

حماس سخنان وزیر خارجه انگلیس را محکوم کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 322110
حماس سخنان وزیر خارجه انگلیس را محکوم کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش حماس به مواضع وزیر امور خارجه انگلیس درباره جنایت اخیر صهیونیست ها در همسایگی پاسخ داد. پله ها او در مرکز نوار غزه واکنش نشان داد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ادعای داوود را اعلام کرد لمیوزیر خارجه انگلیس درباره جنایت امروز (شنبه) صهیونیست ها در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش حماس به مواضع وزیر امور خارجه انگلیس درباره جنایت اخیر صهیونیست ها در همسایگی پاسخ داد. پله ها او در مرکز نوار غزه واکنش نشان داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ادعای داوود را اعلام کرد لمیوزیر خارجه انگلیس درباره جنایت امروز (شنبه) صهیونیست ها در مدرسه الطبیعین در مرکز ما نوار غزه را محکوم می کنیم.

در بیانیه جنبش حماس مدعی شد که درخواست وزیر امور خارجه انگلیس از حماس برای “توقف خطر قرار دادن غیرنظامیان” بر اساس روایت دروغ و دروغ بی شرمانه اشغالگران است.

این بیانیه می افزاید: جنبش حماس از وزیر امور خارجه و دولت های انگلیس و غرب می خواهد که فورا از این مسیر که آنها را در جنایات جنگی مستمر رژیم صهیونیستی در پاکسازی نژادی و نسل کشی در نوار غزه شریک می کند، دست بکشند.

جنبش حماس افزود: روایت ارتش اشغالگر از جنایات مدرسه الطبیعین در محله پله ها در نوار غزه، حضور عناصر جنبش حماس و جهاد اسلامی در این مدرسه گمراه کننده و دروغ است.

حماس ادامه داد: اشغالگران در پاسخ به انتقادات گسترده جامعه جهانی سعی در توجیه جنایت فجیع خود علیه غیرنظامیان غزه دارند.

این جمله را اضافه کنید: ما در میان شهدای جنایت مدرسه برجسته می کنیم الطبیعین حتی یک مرد مسلح هم نبود و تمام افرادی که برای اقامه نماز صبح در این مدرسه شهید شدند غیرنظامی هستند.

گفتنی است صبح امروز شنبه در کشتار هولناک جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه بیش از 100 نفر شهید و ده ها نفر مجروح شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.