افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

حماس زنده است. شهادت یحیی السنوار جبهه مقاومت را متوقف نمی کند!

  • کد خبر : 401693
حماس زنده است. شهادت یحیی السنوار جبهه مقاومت را متوقف نمی کند!

به گزارش بازار، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت های مسلمان و جوانان پرشور منطقه، مجاهد قهرمان سردار «یحیی السنوار» را گرامی داشتند و تأکید کردند: جبهه مقاومت. با شهادت چهره های برجسته خود از پیشروی باز ننشست، همانطور که قبل از سنور کوچکترین ترمزی نخواهد داشت، ان […]

به گزارش بازار، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت های مسلمان و جوانان پرشور منطقه، مجاهد قهرمان سردار «یحیی السنوار» را گرامی داشتند و تأکید کردند: جبهه مقاومت. با شهادت چهره های برجسته خود از پیشروی باز ننشست، همانطور که قبل از سنور کوچکترین ترمزی نخواهد داشت، ان شاء الله حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت های مسلمان! جوانان حسود منطقه!

مجاهد قهرمان فرمانده یحیی السنوار به یاران شهیدش پیوست.

او چهره نورانی مقاومت و مبارزه بود. او با عزمی آهنین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد. با درایت و شجاعت به او سیلی زد. وی ضربه جبران ناپذیر 16 مهر در تاریخ این منطقه را یادآور شد. و سپس با افتخار و سربلندی به سوی معراج سیدالشهدا پرواز کرد.

امثال او که عمر خود را صرف مبارزه با دشمن غاصب و ستمگر کرده است، هدفی جز شهادت شایسته خود ندارد. فقدان او البته برای جبهه مقاومت دردناک است، اما این جبهه با شهادت چهره های شاخصی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیه از پیشروی بازنایستاد و با شهادت کوچکترین متوقف نخواهد شد. از سینوار ان شاء الله حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

مثل همیشه در کنار مجاهدان و مبارزان مخلص خواهیم ماند. خداوند به شما برکت دهد و به شما کمک کند.

شهادت برادرمان یحیی السنوار را به خانواده ایشان، همرزمانش و همه عزیزان جهاد فیسبیل الله تبریک عرض نموده و ضایعه آن مرحوم را تسلیت عرض می نمایم.

سلام و درود بر علی عبدالله الصالحین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.