افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

حماس دو سال و نیم است که برای حمله به اسرائیل تمرین می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 165063
حماس دو سال و نیم است که برای حمله به اسرائیل تمرین می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه فرانسوی فیگارو در مقاله ای نوشت که حماس قصد حمله دارد اسرائيل انگشتان دست نیم سال در حال حاضر در برنامه کوچک و عملی بوده است. در گزارش این روزنامه فرانسوی تاکید شده است که حملات و برنامه کوچک حماس با مشارکت و تصمیم فلسطینی ها بود و ایران و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه فرانسوی فیگارو در مقاله ای نوشت که حماس قصد حمله دارد اسرائيل انگشتان دست نیم سال در حال حاضر در برنامه کوچک و عملی بوده است.

در گزارش این روزنامه فرانسوی تاکید شده است که حملات و برنامه کوچک حماس با مشارکت و تصمیم فلسطینی ها بود و ایران و حزب الله لبنان از این حملات بی خبر بودند.

با توجه گزارش فیگارو «یحیی زیبا کردن» و «محمد ضیفسه ماه قبل از شروع حمله، آنها تمامی ارتباطات و تماس با رهبران حماس در خارج از کشور را قطع کرده بودند. با توجه به گفته خالد مشعل به فیگارو، تنها سه نفر از روز و زمان دقیق شروع حمله و جزئیات برنامه ریزی شده اطلاع داشتند.

از سوی دیگر، «عدنان ابوحسنه“، سخنگوی اوپس معاون سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی از ادامه جنگ و بمباران غزه، تصریح کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین باید به این نتیجه رسید که جنگ غزه باعث کشته شدن حداقل 5 درصد از مردم فلسطین شده است. جمعیت نوار غزه کشته، مجروح یا مفقود شود.

ابوحسنه وی همچنین افزود: وضعیت انسان پس از شیوع بیماری های مختلف به شدت بحرانی شده است و در شرایط کنونی با فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه، بیماری های روده چهار برابر، بیماری های قفسه سینه تا پنج برابر و بیماری های پوستی بیماری ها افزایش یافته است. ضرب در 3 و این شرایط بسیار خطرناک است.”

بر اساس گزارش ها ساعتی پیش بر اثر بمباران خانه خانواده دست کم 9 شهید کشته شدند امر در شهر الفخاری در شرق خان یونس ثبت شده است.

با این حال، المیادین به نقل از رسانه های اسرائیلی این خبر را از سوی مقامات منتشر کرد همیشه آویو آنها معتقدند که تا به حال به سختی می توان گفت که در نبردها به ویژه در جبهه شمالی دستاوردی داشته ایم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین از بستری شدن دست کم 16 نظامی دیگر صهیونیست مجروح در بیمارستان خبر داده است. سوروکا آنها به مناطق اشغالی منتقل شدند.

بیمارستان سوروکا که در یک چاه هفت از انتقال 16 سرباز دیگر نیز در 24 ساعت گذشته به این بیمارستان غزه خبر داد.

وضعیت یکی از این سربازان وخیم گزارش شده است.

مسئولان بیمارستان سوروکا آنها اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه تاکنون 2346 نظامی مجروح اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شده اند.

همچنین ارتش اسرائیل اعتراف کرد که 49 نظامی اسرائیلی در درگیری های زمینی در نوار غزه در 24 ساعت گذشته مجروح شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن 921 نظامی اسرائیلی از زمان حمله زمینی این رژیم به نوار غزه خبر داد.

بر اساس اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، از این 921 سرباز، 206 نفر به شدت مجروح شده اند، 340 سرباز جراحات متوسط ​​و 357 سرباز دیگر جراحات جزئی دیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش اعتراف کرد که سه نظامی صهیونیست در چند ساعت گذشته کشته شدند. بر اساس توضیحات جدید ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از این سربازان سرگرد و جانشین فرمانده گردان 198 تیپ 460 زرهی، سرباز دیگر کاپیتان و فرمانده یکی از گردان های 52 و سرباز سوم وی گروهبان یکم لشکر هفتم ارتش رژیم صهیونیستی.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ارائه می شود که آمار دقیق کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت در غزه بسیار بیشتر از آمار اعلام شده از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تعداد دقیق آنها را پنهان کند. محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست باید فرار کنند و ناکامی های خود را بپوشانند.

از سوی دیگر «ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسام وی در سخنان خود تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را در مسیر انحطاط و نابودی قرار داد و مجاهدان ما پس از 83 روز نبرد همچنان در صحنه در مقابل دشمن قرار دارند. به گفته ابوعبیده، «در دو روز گذشته 825 خودروی زرهی دشمن را منهدم و به 3 هلیکوپتر اسرائیلی حمله کردیم».

سخنگوی گردان قسام وی افزود: ضربه قرن را به دشمن زدیم و به همه دنیا گفتیم که ما ملتی هستیم که در زندگی عدالت خواه و آزادی خواهی هستیم و مجاهدان ما عملیات ویژه را از طریق انجام می دهند. استفاده مجدد موشک های منفجر نشده دشمن اعدام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.