افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

حماس دولت بایدن را به دروغگویی متهم کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 127983
حماس دولت بایدن را به دروغگویی متهم کرد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس ادعای آمریکا درباره بیمارستان ها را به شدت رد کرد. در همین رابطه «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: ما به شدت تمامی ادعاهای دولت آمریکا درباره بیمارستان های غزه را رد می کنیم. “. این مقام حماس همچنین افزود: […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس ادعای آمریکا درباره بیمارستان ها را به شدت رد کرد.

در همین رابطه «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: ما به شدت تمامی ادعاهای دولت آمریکا درباره بیمارستان های غزه را رد می کنیم. “.

این مقام حماس همچنین افزود: از حضور هر کمیته بین المللی بی طرفی در غزه برای اطلاع از وضعیت بیمارستان ها استقبال می کنیم. 70000 آواره و بی خانمان فلسطینی در بیمارستان های غزه اسکان داده شدند و انجام عملیات نظامی در داخل آنها اصلا عاقلانه و منطقی نیست.

به گفته باسم نعیم، تونل هایی در داخل غزه وجود دارد، اما ما نگران امنیت شهروندان هستیم، دشمن صهیونیستی نه تنها بیمارستان شفا، بلکه بسیاری از بیمارستان ها را بمباران کرده است. پس از پنج سال دشمن نتوانست سرنخی از شالیت پیدا کند و مجبور شد با ما مذاکره کند.

از سوی دیگر، صهیونیست ها حمله گسترده خود به بیمارستان شفا را از سر گرفتند.

در همین رابطه یکی از پزشکان بیمارستان شفا غزه اعلام کرد که از جهات مختلف به سمت بیمارستان شفا تیراندازی می کنند و به دلیل شدت گلوله باران و حملات از جهات مختلف نمی توانیم بین قسمت های مختلف بیمارستان حرکت کنیم. .

این پزشک گفت: گلوله باران بیمارستان از سر گرفته شده و نگران هستیم که صهیونیست ها به داخل حمله کنند و همه در راهروها جمع شده ایم و هیچکس جرات نزدیک شدن به پنجره ها را ندارد.

نیویورک تایمز نیز اعلام کرد که نتایج بررسی های خود نشان می دهد موشک های شلیک شده به بیمارستان شفا در غزه در روزهای اخیر اسرائیلی بوده است.

نیویورک تایمز همچنین تاکید کرد که ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر اصابت اشتباه موشک های یکی از گروه های فلسطینی به بیمارستان شفا به هیچ وجه صحت ندارد.

دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی پس از محاصره کامل بیمارستان شفا و گلوله باران و تیراندازی شدید، تمامی افراد حاضر در بیمارستان را در معرض خطر مرگ قرار داده است. از همه جهات به مدت 2 ساعت .

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز وضعیت بیمارستان شفا را به شدت فاجعه بار و بحرانی اعلام کرد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شفا در غزه را بمباران کرد. برخی منابع از بیمارستان شفا اعلام کردند که بمباران شدید این بیمارستان موجب ترس و وحشت حاضران شد.

منابع خبری همچنین از درگیری های شدیدی در اطراف بیمارستان شفا غزه خبر دادند که در جریان آن صدای انفجارهای مهیبی شنیده شد.

«اسامه حمدان» یکی از رهبران حماس گفته است که به ملت فلسطین و همه ملت‌های آزاده اطمینان می‌دهیم که مقاومت و گردان‌های قسام در سلامت کامل هستند و اوضاع غزه تحت کنترل است. ما به دشمن اشغالگر می گوییم که نبرد در غزه تازه شروع شده است و آنچه در انتظار آنهاست بسیار بزرگتر خواهد بود. این نبرد، نبرد پایان اشغال، حمایت از مسجد الاقصی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف است. اسرائیل زیرساخت ها و بیمارستان ها را با هدف آواره کردن مردم غزه بمباران می کند. دشمن صهیونیستی به دنبال آوارگی ملت فلسطین و تکرار نکبت است. ما به اسموتریچ می گوییم، ما روی این زمین می مانیم و شما ترسوها بروید. امیدواریم گذرگاه رفح برای ورود کمک های بشردوستانه و انتقال مجروحان به خارج از کشور به طور کامل بازگشایی شود. تشییع 170 شهید در گورهای دسته جمعی در بیمارستان شفا مایه شرمساری جامعه جهانی است.

سازمان امداد و نجات غزه همچنین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی صدها شهروند فلسطینی را در نزدیکی بیمارستان شفا و قدس به شهادت رساند و با یک تانک زیر گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.