افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حل نشدن مشکلات لنج های تجاری آبادان مانع توسعه اقتصادی است مقالات ملوان در هزارتوی اداری

  • کد خبر : 252697
حل نشدن مشکلات لنج های تجاری آبادان مانع توسعه اقتصادی است مقالات ملوان در هزارتوی اداری

خلیل جنامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که تاثیر ویژه ای در اشتغال و توسعه اقتصادی دارد، بنادر و گمرکات شهرستان آبادان به ویژه در خصوص محصولات دریایی است و متاسفانه این امر با چالش هایی مواجه است. وی افزود: روز گذشته حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه شهر آبادان […]

خلیل جنامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که تاثیر ویژه ای در اشتغال و توسعه اقتصادی دارد، بنادر و گمرکات شهرستان آبادان به ویژه در خصوص محصولات دریایی است و متاسفانه این امر با چالش هایی مواجه است.

وی افزود: روز گذشته حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه شهر آبادان به صراحت بر محدودیت های بی مورد بازرگانی و بوروکراسی های پیچیده در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان خوزستان تاکید کرد. به گفته وی، محصولات دریایی با مشکلات اداری مواجه شده است.

این دکترای کارآفرینی گفت: موضوع فرآورده های دریایی و مشکلات کشتی های تجاری در شهرستان آبادان در شرایط فعلی قابل قبول نیست و باید سریعا حل شود و بیانات امام جمعه فهیم شهرستان آبادان اهمیت و ضرورت توجه به آن را نشان می دهد. این بخش اقتصادی که از منظر و درک خاص قدردان اقتصاد و در واقع معیشت مردم هستیم.

جنامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر اهمیت اقتصاد دریایی تاکید کردند، گفت: توسعه اقتصادی بدون مشارکت مردم محقق نمی شود و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری در شعار 1403 بر مشارکت مردم تاکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تسهیل واردات محصولات دریایی، رفع بروکراسی اداری و توجه به مطالبات دریانوردان قطعا اقتصاد شهرستان آبادان را احیا می کند.

این دکترای روابط بین الملل با اشاره به لزوم حمایت مجلس از اقتصاد دریایی در آبادان گفت: نمایندگان شورای اسلامی در سطح کلان با توجه به اینکه شهر آبادان در محدوده قرار دارد، می توانند با استفاده از ظرفیت های قانونی به تسهیل تجارت کمک کنند. در منطقه آزاد اروند، تجارت باید نسبت به سرزمین اصلی تسهیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.