افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

حل تعارضات بر سر زمین نماد همدلی برای حل مشکلات مردم در مساحت زمین است.

  • کد خبر : 208991
حل تعارضات بر سر زمین نماد همدلی برای حل مشکلات مردم در مساحت زمین است.

به گزارش بازار، رضا افلاونی در چهل و پنجمین جلسه ستاد صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی افزود: تثبیت مالکیت با اجرای رفع تداخل و سندسازی اراضی کشاورزی محقق می شود و با این اقدام. , a حجم بالای پرونده های زمین در محاکم قضایی کاهش می یابد. رئیس سازمان امور اراضی کشور […]

به گزارش بازار، رضا افلاونی در چهل و پنجمین جلسه ستاد صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی افزود: تثبیت مالکیت با اجرای رفع تداخل و سندسازی اراضی کشاورزی محقق می شود و با این اقدام. , a حجم بالای پرونده های زمین در محاکم قضایی کاهش می یابد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: تمام اقدامات سازمان امور اراضی و سازمان ثبت اسناد و املاک بر اساس پلاک است و استان هایی که برای رفع تداخل همکاری کرده اند باید آنها را به پلاک تبدیل کنند.

افلاطونی اضافه کرد: استان ها باید جلسات کارگروه رفع تداخل را افزایش دهند و به کیفیت رفع تداخل توجه ویژه داشته باشند.

به گفته وی، اصل بر ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و باید بر مجوزهای اعطایی نظارت شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: طبق قانون هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی درجه یک و دو، ذخایر ژنتیکی و جنگل های دست کاشت ممنوع است و همه استان ها باید به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: فعالیت های مختلف باید در مکان ویژه انجام شود، به عنوان مثال در شهرک های صنعتی باید فعالیت های صنعتی انجام شود تا تغییر کاربری در این زمینه در زمین های کشاورزی رخ ندهد.

افلاطونی افزود: تاکنون بیش از 65 درصد از اراضی کشور از تداخل پاکسازی شده است و این حاصل همکاری و تعامل همه نهادهای ذیربط است.

وی افزود: نقشه جامع کاربری اراضی نیز در حال تهیه است که با این نقشه آمار کامل و دقیقی از مساحت اراضی کشاورزی و منابع طبیعی کشور مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.