افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

حلالی: 2 اتفاق بزرگ راه را برای قهرمانی پرسپولیس هموار کرد/ فشار بیشتر روی سپاهان و استقلال است

  • کد خبر : 19315

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دو اتفاق مهم مسیر قهرمانی را هموار کرده و رقبا را بیشتر تحت فشار قرار داده است. اسماعیل حلالی در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس در دربی 100 اظهار داشت: پرسپولیس در دربی با تمرکز زیادی بازی کرد و از نظر روحی خیلی بیشتر از استقلال […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دو اتفاق مهم مسیر قهرمانی را هموار کرده و رقبا را بیشتر تحت فشار قرار داده است.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس در دربی 100 اظهار داشت: پرسپولیس در دربی با تمرکز زیادی بازی کرد و از نظر روحی خیلی بیشتر از استقلال آماده بود. در دربی استرس و حساسیت همیشه در حد بالایی است و هر تیمی که شرایط تیمی بهتری داشته باشد موفق می شود. به همین دلایل پرسپولیسی ها نسبت به استقلالی ها آمادگی بیشتری برای بازی و پیروزی در دربی داشتند و در بازی نشان دادند که انگیزه بیشتری نسبت به آبی پوشان برای پیروزی دارند.

وی با تمجید از تصمیم گل محمدی برای بازی با آل کثیر در نیمه دوم، یادآور شد: همانطور که گفتم دربی بازیکنان خاص خودش را می خواهد و عیسی آل کثیر یکی از این بازیکنان است. او سابقه گلزنی در دربی را داشت و این می توانست از نظر روحی به او و پرسپولیس کمک کند. زمانی که عیسی در نیمه دوم وارد زمین شد، مربیان پرسپولیس به خوبی مدافعان استقلال را آنالیز کرده بودند و برای گلزنی نقطه گل را در خط دفاع استقلال قرار دادند و خوشبختانه به این شکل گل زدند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: قرمزها برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانند به چیزی جز برد در دربی فکر نمی کردند چرا که برای سختی یک ساله خود باید استقلال را شکست می دادند. با یک قهرمانی در انتهای لیگ پاداش گرفت. دربی همیشه بازی لحظه هاست و یک موقعیت می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. پرسپولیس با گل و برنامه خود توانست به گل برسد و پس از آن بازی را به بهترین نحو مدیریت کرد. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان ریسک نکردند و با حفظ توپ بیشتر توانستند بازیکنان استقلال را از کار بیندازند.

حلالی در پاسخ به اینکه پیروزی در دربی راه را برای قهرمانی پرسپولیس هموار کرد، خاطرنشان کرد: شرایط سه تیم در کورس قهرمانی به گونه ای بود که پرسپولیس برای جبران فاصله خود نیاز به پیروزی در دربی داشت. این تیم قدم اول را محکم برداشت و با باخت استقلال، هر دو به برتری رسیدند و از استقلال گذشتند. دوم اینکه باید منتظر بود سپاهان در بازی های بعدی امتیازات را از دست بدهد که خوشبختانه این هفته اتفاق افتاد و پرسپولیس همچنان در صدر جدول باقی ماند، هرچند هنوز چیزی تمام نشده است، اما پیروزی دربی و تساوی سپاهان دو اتفاق مهمی بود که هموار شد. راهی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم. در حال حاضر همه چیز دست پرسپولیس است و فشار بیشتر روی سپاهان و استقلال خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.