افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

حلالی: پرسپولیس در دام استقلال نیفتد/ مدام به فکر مصاحبه و بیانیه نوشتن هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 240851
حلالی: پرسپولیس در دام استقلال نیفتد/ مدام به فکر مصاحبه و بیانیه نوشتن هستند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزها انگیزه خوبی برای قهرمانی دارند و باید 7 دیدار حساسی را که برای کسب جام قهرمانی در انتظارشان است مدیریت کنند. اسماعیل حلالی در گفت وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: برد ملوان در آزادی کار سختی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزها انگیزه خوبی برای قهرمانی دارند و باید 7 دیدار حساسی را که برای کسب جام قهرمانی در انتظارشان است مدیریت کنند.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: برد ملوان در آزادی کار سختی نبود اما با توجه به انرژی و روحیه از آنجایی که بازیکنان ملوان بازی داشتند. برای آن، چیزی وجود نداشت که بتواند قرمزها را آزار دهد. ملوان در هر دو نیمه خوب بود و به محض دریافت توپ حملات خطرناکی انجام می داد اما خدا را شکر کادر فنی پرسپولیس به خوبی این بازی را آنالیز کرد و توانستیم ملوان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: عده ای یک سری شایعات درباره داوری راه انداختند اما سوال من این است که اگر شما داور مسابقه بودید می توانستید گل پرسپولیس را آفساید اعلام کنید؟ گاهی باید از دید داور به مشکل فکر کرد و دانست که این اشتباهات برای خیلی از تیم ها به خصوص استقلال اتفاق می افتد. تا VAR به فوتبال ایران نیاید ما جایی برای پیشرفت نداریم، البته مربیان و بازیکنان ما هنوز به آن سطح از فرهنگ VAR نرسیده اند و در هر صحنه دقایق زیادی را تلف می کنند و جذابیت بازی را از بین می برند.

* در بازی با صنعت نفت جایی برای ریسک وجود ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: نفت آبادان یکی از بهترین تیم های لیگ است اما همیشه تیم های آخر بهترین می شوند. به نظر من در دیدار مقابل صنعت نفت جایی برای ریسک وجود ندارد و بازیکنان و کادر فنی نباید این تیم را دست کم بگیرند زیرا هر اشتباهی می تواند منجر به از دست دادن قهرمانی شود. روی کاغذ پرسپولیس با گل های زیاد می تواند قهرمان شود اما نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

حلالی درباره راهیابی سرخ ها به قهرمانی در لیگ نیز گفت: کار سختی است و فکر می کنم در 7 بازی باقی مانده اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. اختلاف دو تیم فقط یک امتیاز است و اگر استقلال حتی یک تساوی بگیرد و سرخپوشان برنده شود، لیدر عوض می شود. پرسپولیس از جذب عبدالکریم حسن و ارونوف سود زیادی برد چرا که این بازیکنان در صورت ابقا مطمئناً فصل آینده مهره های خطرناکی برای قرمزها خواهند شد. 7 دیدار آینده را اصلا نمی توان پیش بینی کرد اما قطعا عزم پرسپولیسی ها ما را به قهرمانی امیدوار می کند.

*مستقل ها به جای نوشتن بیانیه باید به نکات منحصر به فرد خود بپردازند.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه مدیریت باید حاشیه ها را کنترل کند، گفت: مدیران پرسپولیس فهیم هستند و به خوبی می دانند که نباید در دام رقابت بیفتند. استقلالی ها مدام به فکر مصاحبه و بیانیه نویسی علیه پرسپولیس هستند که حالا که لیگ برتر در حال پیشرفت است باید بدانند و این صحبت ها آنقدر زشت است که امیدوارم دیگر هرگز آنها را نبینیم و نشنیم.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیم فصل دوم زحمت کشیده و امیدوارم مزد زحماتشان را بگیرند و با حمایت هواداران قهرمانی و دل همه پرسپولیسی ها را به دست بیاوریم. خوشحال باش.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)