افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

حلالی: پرسپولیس با روحیه و برنامه ریزی بیشتر از استقلال/ حاصل تلاش یکساله کادر فنی و بازیکنان

  • کد خبر : 19265

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی متمرکزتر و هوشیارتر از استقلال بازی کرد و همین موضوع باعث شد نتیجه بازی به سود پرسپولیس تمام شود. اسماعیل حلالی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که کارشناسان معتقدند یحیی در تفکر تاکتیکی خود ساپینتو و استقلال را به خوبی آنالیز و […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی متمرکزتر و هوشیارتر از استقلال بازی کرد و همین موضوع باعث شد نتیجه بازی به سود پرسپولیس تمام شود.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که کارشناسان معتقدند یحیی در تفکر تاکتیکی خود ساپینتو و استقلال را به خوبی آنالیز و شکست داده است، نظر شما در این مورد چیست؟ وی گفت: پرسپولیس از نظر روحی آمادگی بیشتری داشت و برنامه بهتری نسبت به استقلال داشت و در نیمه اول برتری تاکتیکی بر استقلال داشت. فشار داربی همیشه آنقدر بالاست که بازیکنان با تعهد بازی می کنند تا کمتر دچار مشکل شوند، پرسپولیس در این دیدار برنامه ریزی شده و هوشیارتر از استقلال بازی کرد و این بازی را به نفع آنها تمام کرد.

وی در خصوص حضور آل کثیر در تیم پرسپولیس از نیمه دوم بازی گفت: او در نیمه دوم از نظر روحی و روانی آمادگی بیشتری داشت و شرایطش نسبت به نیمه اول بهتر بود. البته شرایط بدنی او نشان می داد که قبل از بازی خوب گرم نشده و از نظر بدنی کاملا خسته شده است در حالی که ظرفیتش بالاست و انتظار بازی بهتری از او داشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیک گل محمدی برای حفظ تک گل این دیدار منطقی بود یا خیر، خاطرنشان کرد: نتیجه این دیدار حاصل تلاش یک ساله کادر فنی و بازیکنان بود. اگر پاسخگوتر بودیم، شاید از میدان قهرمانی دور بودیم. همه بازیکنان و کادر مربیگری هوشمندانه ترین کار را انجام دادند تا بازی را به یک گل نگه دارند. شاید می توانستند موقعیت های بیشتری خلق کنند و حتی یک گل هم به ثمر برسانند که در این صورت پرسپولیس می توانست مشکل دیگری داشته باشد، بازیکنان با حفظ توپ سعی کردند روحیه حریف را بشکنند.

حلالی همچنین در پاسخ به این سوال که شکست استقلال چقدر در تقویت روحیه پرسپولیس موثر است؟ وی گفت: فردی که داربی را شکست می دهد قطعا برای بازی بعدی روحیه بیشتری دارد و راحت تر به پیروزی در بازی بعدی فکر می کند. بدون شک اتفاقات زیادی را در لیگ شاهد خواهیم بود. اگرچه استقلال در هفته های اخیر بازی های بسیار خوبی انجام داده و روند پیشرفت این تیم رو به پیشرفت است، اما با توجه به رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کورس قهرمانی، شرایط برای استقلال تا حدودی سخت شده است.

وی در ارزیابی وضعیت مهاجمان خارجی پرسپولیس و احتمال جدایی آنها از این تیم در پایان فصل، گفت: عملکرد آنها راضی کننده نبود و باید بازده کاری آنها بهتر از این باشد، خوب نبودند و اگر ما می توانیم یک مهاجم خوب بگیریم، آنها دیگر به ما آسیب نخواهند زد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس قهرمان نشود، گل محمدی باید تمدید شود یا همه چیز به قهرمانی این تیم بستگی دارد؟ وی افزود: بررسی یا انتقاد از عملکرد مربی قبل از پایان فصل رفتار حرفه ای نیست اما اینکه پرسپولیس قهرمان شود یا نشود در آن صورت باید نظر نهایی را داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.