افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

حلالی: هفته‌های پایانی بالای تغییر می‌کند / مرور بالا روی کیفیت بازی‌ها می‌گذارد می‌گذارد.

  • کد خبر : 17450

کارشناس پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در باقی مانده های باقی مانده با تغییرات همراه خواهد شد،: تیمی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات اشتباهات کمتری داشته باشد. اسماعیل حلالی در گفتگو با مهر با اشاره به نتایج مدعیان قهرمانی گفت: لیگ برتر می شود وق. زمانی که در حساس‌ترین […]

کارشناس پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در باقی مانده های باقی مانده با تغییرات همراه خواهد شد،: تیمی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات اشتباهات کمتری داشته باشد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با مهر با اشاره به نتایج مدعیان قهرمانی گفت: لیگ برتر می شود وق. زمانی که در حساس‌ترین بخش فصل به استراحت تنها روی احتیاط همه جانبه در کسب نتیجه کار. .

پیشکسوت تیم فوتبال با اشاره به شیوه بازی در مقابل مس رفسنجان رفسنجان در یک بر صفر خارج از خانه سرخپوشان کرد: بازی‌های لیگ برتر بالا رفته است. طبیعی است روی کیفیت تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. پرسپولیس تنها مدعی نبود که اقتصادی کسب کرد. سپاهان هم اصفهان تنها یک گل به صنعت نفت زد که نشان می دهد هم نمی خواستند اشتباه کنند و فقط به سه امتیاز فکر کنند.

او درباره شیوه بازی پرسپولیس از برخی دیگر از آنها کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید پرسپولیس را پیدا کند، بازیکنان و بازیکنان روانی را پیدا کند. دلیلی نمی‌بینیم بخواهیم پرسپولیس را بابت برد در رفسنجان زیر سوال ببریم.

هافبک سابق تیم پرسپولیس ادامه داد: آنها اولین باخت خانگی را را پرسپولیس متحمل و همین موضوع نشان می دهد پرسپولیس دونده و خوب بازی کرد. احتیاط پرسپولیس را می‌توانم در مورد سوال قرار دهم اما نباید همه چیز را زیر سوال برد.

او ادامه: انگیزه پرسپولیس باید خیلی از سپاهان و استقلال باشد چون جایگاه آنها را تصاحب کند. هیچ چیز تمام نشده و ۶ هفته زمان کافی برای تغییر در بالای جدول است.

حلالی در به شانس قهرمانی کدام تیم بالاتر از بقیه است: قهرمانی برای تیمی است که اشتباه می کند. هر یک از باشگاه‌های مدعی کمتر اشتباه کنند به جام نزدیک‌تر می‌شوند. مهم نیست تیم‌ها با چه حریفانی هستند مهم این است که بازی اشتباه نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.