افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حلالی: قهرمانی پرسپولیس مدیون تجربه بازیکنان بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 294177
حلالی: قهرمانی پرسپولیس مدیون تجربه بازیکنان بود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل ازبکستان پیش رو داریم و در این دیدار شانسی برای اشتباه نداریم و برای رسیدن به قله باید با تمام توان به مصاف آنها برویم. اسماعیل حلالی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در مسابقات مقدماتی جام جهانی، اظهار کرد: […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل ازبکستان پیش رو داریم و در این دیدار شانسی برای اشتباه نداریم و برای رسیدن به قله باید با تمام توان به مصاف آنها برویم.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در مسابقات مقدماتی جام جهانی، اظهار کرد: شاگردان قلعه نویی نیاز به یک سیستم پایدار برای جوانان دارند و برای رسیدن به این هدف باید یک پروسه 2 ساله به پایان برسد سال ها. بازیکنان قدیمی در حال پیر شدن هستند و تغییر نسل در این مرحله ایده خوبی بود.

وی ادامه داد: بازی با هنگ کنگ کاملاً عادی و با شلختگی و عدم هماهنگی بود. 2 هدفی که دریافت می کنیم، پرداخت هزینه کاری است که برای تغییر نسل انجام می دهیم. ما در خط دفاع مشکل بزرگی داریم و به نظر من تیم ملی بازی به بازی آن را حل خواهد کرد. بازیکنان جوان کیفیت خوبی دارند و همه ما در ابتدای ورود به تیم ملی استرس زیادی را متحمل شدیم و قطعا این مشکل در آینده حل خواهد شد به شرطی که مربی، کادرفنی و یک هوادار خوب از آنها حمایت کنند.

آینده فوتبال ایران با حمایت از پایگاه تضمین می شود

پیشکسوت تیم فوتبال ایران در خصوص انتخاب بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی حتما از طریق کادرفنی بر همه بازیکنان نظارت خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت. به نظر من تیم فوتبال پرسپولیس جوانان بسیار باکیفیتی دارد از جمله اسدبیگی و خدابندلو که در پایان لیگ عثمر به خوبی از آنها استفاده کردند و در تیم قرمز عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم قلعه نویی هم نگاهی به آنها بیندازد. باید ببینیم چه می کاریم و چه درو می کنیم. متاسفانه در فوتبال پایه ایران اتفاقات خوبی نمی افتد و اکثر بازیکنان از نوجوان گرفته تا نوجوان و جوان به خوبی تمرین نمی کنند و بیشتر استعدادها در مقطعی فوتبال خود را تمام می کنند.

حلالی با بیان اینکه خیلی بیشتر از بزرگسالان باید از نوجوانان و جوانان حمایت کنند، گفت: امیدوارم یک سیستم کامل و حرفه ای برای تربیت بازیکنان در سطح پایه ایجاد شود و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نظارت بر باشگاه ها در این زمینه و کمک به باشگاه ها برای تجهیز کمپ ها و چمن ها. محسن خلیلی یکی از مدیرانی است که پایه های پرسپولیس را نسبت به گذشته مستحکم کرده و در مسیر رشد قرار گرفته است. حقوق و مزایایی که بازیکنان پایه دریافت می کنند، قابل مقایسه با بزرگسالان نیست و این طبیعی است، اما باید از چندین جنبه از بازیکنان پایه حمایت شود. این کارها برای آینده فوتبال ایران است و اگر خوب انجام شود آینده فوتبال ایران را تضمین کرده ایم.
نباید اشتباهات دیدار هنگ کنگ مقابل ازبکستان را تکرار کنیم

وی در خصوص بازی تیم ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی مقابل ازبکستان خواهیم داشت. آنها در حال صعود هستند و چندین سال است که رقیب جدی تیم های بزرگ در تورنمنت های بین المللی هستند. در بازی رفت مقابل این تیم از نظر بدنی ضعیف بودیم و با وجود اینکه بازی خوبی ارائه کردیم، در نیمه دوم ازبکستان به مرز شکست ایران رسید. باید در این دیدار مقابل ازبکستان قدرت نشان دهیم زیرا آنها همیشه در مقابل ایران تیمی شکست خورده بوده اند. باید نقاط ضعف را به خوبی پوشش دهیم و سعی کنیم اشتباهات دیدار با هنگ کنگ را تکرار نکنیم. قطعا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم به عنوان بهترین گروه به دور بعد صعود کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه با اراده بازیکنان قهرمان شدیم نه با نقش اسمار، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که اسمار در پرسپولیس کمک مربی بود و بعد از گل محمدی به طور موقت. روی نیمکت پرسپولیس نشست که باید افتخارش باشد ما به لطف اراده و تجربه پرسپولیسی ها قهرمان شدیم و اسمار فقط نقش مربی ای را داشت که اگر نبود قطعا قهرمان نمی شد. برای تجربه بازیکنان اگر اسمار خوب بود باید در فصل بعد خودش را ثابت می کرد وگرنه رفتن به راه دیگری فایده ای ندارد. عثمر با وجود آرامش کمی از نظر فنی ضعیف بود و در آن زمان تصمیمات خوبی نمی گرفت. مديريت باشگاه بايد مربي به نام پرسپوليس بگيرد تا هم خوب تمرين كند و هم برنامه خوبي براي تيم داشته باشد. ما از اسمار به خاطر تلاش هایش تشکر می کنیم و امیدواریم بهترین ها برای او رقم بخورد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)