افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حلالی: سپاهان بیشتر دقایق را ضد فوتبال بازی کرد/ استراتژی عثمر برای ادامه فصل جواب نمی دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 252680
حلالی: سپاهان بیشتر دقایق را ضد فوتبال بازی کرد/ استراتژی عثمر برای ادامه فصل جواب نمی دهد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این دیدار به دل ما نخورد و شاهد یکی از بی کیفیت ترین دیدارهای لیگ بودیم. اسماعیل حلالی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: این دیدار به دل ما نخورد و یکی از بی کیفیت ترین دیدارهای […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این دیدار به دل ما نخورد و شاهد یکی از بی کیفیت ترین دیدارهای لیگ بودیم.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: این دیدار به دل ما نخورد و یکی از بی کیفیت ترین دیدارهای لیگ را شاهد بودیم. در گذشته که می گفتند دعوا در زمین به معنای دویدن با تمام وجود و گل زدن بود نه اینکه به هم ضربه بزنند.

وی افزود: رقابت پرسپولیس و سپاهان به کلاسیک فوتبال ایران معروف است و این دو تیم همیشه بازی های جذابی را مقابل هم انجام می دادند اما این بار ما را ناامید کردند. نمی توان نکات فنی این بازی را گفت چون نیمی از بازی دعوا بود یا توپ در وسط زمین بود. ترابی، کریم و ارونوف مثل همیشه خوب بودند و تمام تلاششان را کردند. از طرفی بازیکنان سپاهان بیشتر از زمان بازی کردن وقت خود را از دست دادند تا تلاش برای بازی کردن. به طور کلی این چیزی نبود که ما دنبالش بودیم.

*علیشاه کم تجربه بود و نباید گرفتار بازی ذهنی حریف می شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این باره اظهار داشت: اسمار باید در هفته های باقی مانده لیگ بیشتر خود را نشان دهد و این سبک بازی اصلا خوب نیست و قطعا با این وضعیت به جایی نمی رسیم. در این بازی استراتژی خاصی نداشتیم و باید خدا را شکر کنیم که نباختیم. عالیشاه کمی بی تجربه بود و نباید درگیر بازی فکری حریف می شد. بعد از اخراج عالیشاه تمرکز بازیکنان بسیار کم بود و همین امر باعث شد تا پایان مسابقه تحت فشار باشند. خط دفاعی پرسپولیس خوب کار کرد و کناره ها را به خوبی پوشش داد. من به آنها حق می دهم، آنها قبل از مسابقه کمی استرس داشتند که روی کیفیت بازی آنها تأثیر گذاشت.

*با این شرایط مقابل تیم های سطح پایین با مشکل مواجه هستیم.

وی در خصوص دیدار بعدی روخوس و نساجی در روز بیست و ششم لیگ برتر گفت: اسمار باید استراتژی تیمش را تغییر دهد چرا که با این شرایط مقابل تیم های سطح پایین مشکل خواهیم داشت. نساجی تیم بسیار خوبی است و با هواداران پرشور و محترم خود در قائم شهر چالش بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود. باید از حواشی دیدار با سپاهان مطلع باشیم و مدیریت باشگاه در این مرحله پرونده را ببندد. به زنان توهین کردند؟ همه این کار را کرده اند، حتی اگر هواداران خودمان هم این کار را می کردند، من حرفم را می زدم و آنهایی که از فوتبال حرفه ای مطالبه می کنیم و صحبت می کنیم، نباید اجازه دهیم این اتفاقات بیفتد. اون هوادار با افتخار خودش به ورزشگاه نمیاد؟ چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد؟ قطعا مشکل از جای دیگری است و عواملی که باید از آنها دوری می‌شد نبود و این اتفاقات افتاد.

*سرپرستی پرسپولیس باید سبک بازی تیم را تغییر دهد

حلالی در پایان با بیان اینکه دلایلی برای نگرانی از این وضعیت در ادامه فصل داریم خاطرنشان کرد: امیدوارم کادرفنی تدبیری بیندیشد و سبک بازی را تغییر دهد. یک امتیاز اختلاف زیادی نیست اما استقلال بعد از بازی تراکتورسازی در لیگ بازی سختی ندارد و ما کار سخت تری از آنها خواهیم داشت. مهاجمان پرسپولیس در حمله و گلزنی توانمند هستند و پتانسیل بالایی دارند و اگر خوب مربی شوند هیچ تیمی نمی تواند با آنها کنار بیاید. استقلالی ها هدیه خوبی به اسمار دادند اما متاسفانه از این فرصت طلایی به خوبی استفاده نکردند. امیدوارم هوادارانی که همیشه با حضور خود تیم را تشویق می کردند و در بازی با سپاهان تمام تلاش خود را می کردند، تا پایان فصل از ما حمایت کنند تا انشاالله بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)